Annons

Utmaning - Borås

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej på er,
har tyvärr varit i Sthlm under helgen och läste inte inläggen förrän nu. Nära el är korrekt och ytterligare en är att fastigheten ligger nära en av våra kyrkor i centrum. Nu blev det lätt, eller :)
 
Här har vi en bild på husknuten som jag hittade i korsningen Lilla brännerigatan - Stora kyrkogatan.
 

Bilagor

  • dsc_3992.jpg
    dsc_3992.jpg
    28.4 KB · Visningar: 263
Så kommer en kanske lite klurigare bild men vi chansar på att någon hittar rätt ändå.
 

Bilagor

  • dsc_3994.jpg
    dsc_3994.jpg
    25.9 KB · Visningar: 259
Ähh, så attans typiskt. Tog en bild på förra utmaningen på vägen hem från jobbet. Typ 2 timmar försent... jaja, får jaga den andra utmaningen istället :)
 
Härligt att se att det finns så många som jagar. Jag är nästan 100 på vart din bild är tagen Peter. Om så är fallet fixar det i morgon :)
 
Hej igen,
nu är bilden tagen och huset är Studiefrämjandets lokaler med ingång från Yxhammarsgatan 8-10 (Tempel Riddar Orden). Bilden är dock tagen från Allégatan, vid korsningen Allégatan - Yxhammarsgatan.

Vill också passa på att säga att föregående bild var Caroli Ungdomsgård som mycket riktigt ligger i precis där Peter beskrev.
 

Bilagor

  • svar_2.jpg
    svar_2.jpg
    37.5 KB · Visningar: 231
Puh, trodde inte jag skulle få in denna först:) Iallafall... Huset ligger i korsningen Skolgatan/Österlånggatan. Inte alls långt ifrån de två senste utmaningarna har funnits :)
 

Bilagor

  • img_1327_liten.jpg
    img_1327_liten.jpg
    53.6 KB · Visningar: 184
Hej Alla,
bilden är tagen på Borås Energis fastighet som är belägen på Västerlånggatan 10.
 

Bilagor

  • svar_3.jpg
    svar_3.jpg
    56.8 KB · Visningar: 334
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.