Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Borås
- Trådstartare Bluedude
- Start datum
mannbro
Aktiv medlem
SirPeter skrev:
Jodå, den var där jag trodde att den skulle vara. =)
Korsningen Stengärdsgatan - Stora Brogatan.
Nej!
Hade jag inte handlat på vägen hem så hade jag slagit dig...fasiken också ;-)
SirPeter
Aktiv medlem
mannbro skrev:
Nej!
Hade jag inte handlat på vägen hem så hade jag slagit dig...fasiken också ;-)
Hahaha, det gäller att prioritera rätt.
mannbro
Aktiv medlem
SirPeter skrev:
Hahaha, det gäller att prioritera rätt.
Jadu...säg det till min fru...det vågar i alla fall inte jag ;-)
Patrick.Z
Aktiv medlem
En tanke
Satt och tänkte på en grej, vore det inte kul och lärorikt fall vi startar upp en tråd och ger varandra "uppgifter" något för att lära oss mera, till exemnpel en uppgift hade kunna vara fota en blomnma en annan att fota en fors eller enkel porträtt fotografering.
Syftet är att vi ska lära oss mera om fotografering och "tvinga" oss att lämna in bilder
Vad tror ni?
Satt och tänkte på en grej, vore det inte kul och lärorikt fall vi startar upp en tråd och ger varandra "uppgifter" något för att lära oss mera, till exemnpel en uppgift hade kunna vara fota en blomnma en annan att fota en fors eller enkel porträtt fotografering.
Syftet är att vi ska lära oss mera om fotografering och "tvinga" oss att lämna in bilder
Vad tror ni?
mannbro
Aktiv medlem
Patrick.Z skrev:
Denna kommer att bli svår
Heh, jag testade den på min son och han visste direkt var det var...men vi får väl se. Är den för svår så får jag väl ge en liten ledtråd.
mannbro
Aktiv medlem
Re: En tanke
Är det inte det man gör i Forum > Bilden i fokus > Bildforum: Arbetsuppgifter?
Patrick.Z skrev:
Vad tror ni?
Är det inte det man gör i Forum > Bilden i fokus > Bildforum: Arbetsuppgifter?
FunkerSven
Aktiv medlem
FunkerSven
Aktiv medlem
SirPeter
Aktiv medlem
Tänk att jag hittade precis samma tegelhus idag när jag tog min kvällspromenad. Det är baksidan av fd. Åsboskolan som numera är en del av stadshuset där sessionssalen bland annat finns. Korsningen Åsbogatan - Sturegatan fast in på gården mitt emot de nya husen i början av Kungsleden kan man säga.
Bilagor