ANNONS
Annons

Utflykt till Kummelön

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har bil och kan fara genom karlstad. Får plats med tre passagerare + packning. Då är en plats redan reserverad åt alla kaffetermosar som kommer att behövas...

Ja, jag kommer ju från Torsby och passerar Karlstad också. Såvida det inte är alltför mycket lotsande genom stan så har jag inga problem att ta upp nån (3 platser ledigt än så länge).

..Mummel...

Det blir tyvärr ingen Kummelö-utflykt för min del förrän möjligen under andra halvan av maj. Har blivit uppbunden i diverse uppdrag (det är både en förbannelse och en välsignelse att vara egen företagare).

Vet inte om någon fortfarande är intresserad då?

Jag har en sån där långledighelg v. 20 (17, 18, 19, 20:e maj) igen.
Då skulle jag tro att jag åker uppåt landet igen och kan nog säkert vara intresserad också. Låter det som en mer passande tid?

Tja, jag är inte omöjlig om vi vill skjuta på den eller göra det till två tillfällen. Kan säkert ra lärdomar av första tillfället för att förbättra till tillfälle 2.

Beroende som jag är av andras välgörenhet i form av lift så...;)

Jag har kanske möjlighet att hänga med Kristi-Him-helgen. Samåkning (=delade bränslekostnader) är önskvärt. Jag bor i Sunne. Therese??

Yes?
Självklart, är det kristi flygare den helgen alltså? Kan ju t o m ta vägen om Gräsmark, stanna vid macken.

Kan bara följa med om det blir fredag, lördag eller söndag den helgen. Torsdag, dvs KristiHim kan jag inte. För övrigt har jag flyttat till Sunne sen sist.

Jag kanske var otydlig. Det jag menade med Kristi Him var hela helgen, dvs 17-20 maj. Då jobbar jag. kan däremot helgen efter, dvs 26-27 maj.

Nejdå, du var inte otydlig! :)
Men den helgen kan troligtvis inte jag istället :(

En lista kanske, så vet vi om det finns fler intresserade och vilka datum som man (kanske) kan? Finns ju inget som säger att man inte kan åka dit i flera gäng vid olika tillfällen!

Fyll på:
1. Therese Nilsson - v20, fre 18e el. lör 19e

Tes skrev:
Nejdå, du var inte otydlig! :)
Men den helgen kan troligtvis inte jag istället :(

En lista kanske, så vet vi om det finns fler intresserade och vilka datum som man (kanske) kan? Finns ju inget som säger att man inte kan åka dit i flera gäng vid olika tillfällen!

Fyll på:
2. Anders Tedeholm - v20, fre 18e, lör 19e, ev sön 20e

Fyll på:
2. Anders Tedeholm - v20, fre 18e, lör 19e, ev
3. Linda Bertilsson -v21 lör 26:e eller sö 27e.

Solen går upp 04:28 där den 18 maj, apropå gryningsljus.

Jag håller koll på tråden för ev. möjligheter när det kommer närmre.

Hälsningar
Bengt

Hej

Jag är också intresserad men vågar inte "anmäla mig" än. Jag håller också koll på tråden och återkommer. Jag jobbar helgen den 19:e men är än så länge ledig 27:e.
Simone

Nu måste jag vara en trist typ. Det funkar inte med den 26-27:e heller. Suck.
Jag får haka på en annan gång.

Det här lät som en intressant utflykt, som det ser ut nu kan jag nog. fre 18e, sön 20e, lör 26e o sön 27e.

BAn skrev:
Solen går upp 04:28 där den 18 maj, apropå gryningsljus.

Jag håller koll på tråden för ev. möjligheter när det kommer närmre.

Hälsningar
Bengt

Åh fy. Det innebär verkligen inget sova alls innan för en annan med andra ord.

Hur ser det ut för alla nu egentligen?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar