Annons

USA import super billigt !!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Känner inte till dem... Billiga priser va det iaf :) Men tänk på att moms på 25% läggs på...
 
Har hört från andra diskussioner i forumet att det är mycket oseriösa netsider från usa, med kameror..vågar inte uttala mig om just denna, men kolla lite på forumhistory, så kanske du får klarhet...men måste hålla me om att det var grymma priser...tyvärr för bra tror jag...

Rille
 
Tror inte man får importera sprit från USA, hursomhelst.

Även fast man super billigt där.

/Pingo
 
Jag har hållt mina ögon på dem länge. De är väldigt populära här nere i Australien bland mina fotografi-klasskamrater. Vågar dock inte uttala mig om dem.
 
Daniel, det har du nog helt rätt i . . .

Men för mig, har ”super billigt” och ”superbilligt” helt skilda betydelser.

/Pingo
 
Alltså; när ska folk lära sig att om det verkar för billigt för att vara sant är det så?

Det finns mängder med butiker med "Superdeals" som i slutändan bara blåser folk.
 
Oj vad rolig Pingo-Bingo du var !!! Du kan supa billigt även här i Sverige, köp spolarvätska på Statoil.

Hälsningar
 
Livephoto skrev:
Oj vad rolig Pingo-Bingo du var !!! Du kan supa billigt även här i Sverige, köp spolarvätska på Statoil.

Hälsningar
Nu börjar tråden spåra ur...

Håller med Calle, att det som verkar förbra för att vara sant inte riktigt är så bra.

Fast man hoppas väl alltid, pengar vil man ju inte släppa i första taget!
 
Pingo skrev:
Tror inte man får importera sprit från USA, hursomhelst.

Även fast man super billigt där.

/Pingo

Haha.... iof så retar jag mig också på särskrivningar men det kanske var lite i värsta laget att påpeka det på.
 
Kolla www.bhphotovideo.com istället. Stora, väletablerade och seriösa. Kolla Anders Malms länk om recsensioner om olika onlineföretag och sök på B&H Photo.

Planerar själv inköp där.

Mvh/Erik Malm
 
malmphoto skrev:
Kolla www.bhphotovideo.com istället. Stora, väletablerade och seriösa. Kolla Anders Malms länk om recsensioner om olika onlineföretag och sök på B&H Photo.
Generellt är det väl B&H och Adorama som ses som seriösa? Jag vet ingen som köpt på Adorama, men jag har för mig att de nämns i samma andetag som B&H.
 
Hej!

Har köpt saker genom www.17photo.com. Detta funkade utmärkt! Kom i tid och inga strippade produkter. Detta (strippade produkter alltså!) brukar annars vara ett av de största problemen! se till att allt levereras! Kan som sagt bara rekomendera de större bh, mm!

Liten anledning till de lägre priserna....sales tax på drygt 5%! Vilket man iofs brukar få slippa betala!

Ses opp med tullen bara!

mvh!

Johan
 
Det räcker egentligen att ha en tillförlitlig kontakt i USA som handlar grejjerna till dig och skickar dom på posten som "gåva".. Enligt källor så kan dom inte beskatta detta med moms och tull..

Rätta mig om jag har fel.

Mvh Danne
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.