Annons

Uppsala någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
Kan få lite marigt och hinna med 28-29 (30-årsskiva), men i övrigt så kan jag de flesta helger/eftermiddagar/kväll.
 
Och den här helgen är det tyvärr 50 årsferre å fota klubb i Stockholm på kvällen annars hade jag kunnat i helgen.
 
Eventuellt förmiddag/mittpådan den 28:e, beror lite på hur flickvännen jobbar, men återkommer med d, såvida inga andra förslag dyker upp under resans gång.
 
Kan också tipsa om chatten #foto där det pratas allt annat än foto men ändå. Det är ett gäng som träffas regelbundet (som regel varje helg..) och gör lite olika saker. Det blir mycket fika men jag vet att det är flera där som vill gå mer fotorundor.
Träffarna är i princip alltid i Stockholm men vi har varit i Uppsala några gånger med.

/Malin, tidigare Knivsta, bor nu i Märsta.
 
Kan också tipsa om chartern #foto där det pratas allt annat än foto men ändå. Det är ett gäng som träffas regelbundet (som regel varje helg..) och gör lite olika saker. Det blir mycket fika men jag vet att det är flera där som vill gå mer fotorundor.
Träffarna är i princip alltid i Stockholm men vi har varit i Uppsala några gånger med.

/Malin, tidigare Knivsta, bor nu i Märsta.

Som du säger,Stockholm är inga problem,där är det träff varje vecka.
Jag tänkte att det skulle gå och få igång något i Uppsala.
på söndag är det en massa tokiga bandynissar i stan brukar ge en hel- del bra bilder.
mvh jannemix
 
soliden rixfm

RIX FM tillsammans med Världsnaturfonden WWF bjuder på gratis konsert på Skansen under Earth Hour.Start 19:00 på lördag.
om något canonfreak vill hänga med så har jag 3 plattser i bilen.
det får järna vara tjejer bland de som vill följa med.
avresa uppsala sa: 17:30.
Jag tar med stora gluggarna så ni får brova något ut över det vanliga.
Jag vänder mig till er som gillar att fota scen,konsärer.
mvh jannemix.
 
RIX FM tillsammans med Världsnaturfonden WWF bjuder på gratis konsert på Skansen under Earth Hour.Start 19:00 på lördag.
om något canonfreak vill hänga med så har jag 3 plattser i bilen.
det får järna vara tjejer bland de som vill följa med.
avresa uppsala sa: 17:30.
Jag tar med stora gluggarna så ni får brova något ut över det vanliga.
Jag vänder mig till er som gillar att fota scen,konsärer.
mvh jannemix.

Du får nog ta starta egen tråd nu hehe. Denna gäller i Uppsala och inte Sthlm :D
 
Det här låter ju trevligt. Vet inte om jag kan komma på lördag men är definitivt intresserad av att hänga med på fotorunda någon dag. Är relativt nyinflyttad i Uppsala och söker efter nya ställen att fota.

Håller nu även koll på Naturfotografer Uppsalas forum.
 
Skärp till er nu! hehe. Det e ju varmt ute och så... haka nu ni som e inne å spanar i tråden. Jag / vi bits inte! :D
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.