Annons

Tydliggöra det eftersökta..

Produkter
(logga in för att koppla)

forstheim

Aktiv medlem
Jag skulle önska att ord som man har sökt på bland foruminlägg tydliggörs med exempelvis fetare stil eller en annan färg. Då slipper man skumma igenom samtliga inlägg i en lång tråd bara för att hitta just det specifika inlägg där det eftersökta ordet finns.

Kan man få den funktionen i julklapp kanske? :=)

Ctrl+F funkar ju... Jag tycker att det vore bra om man kom till den sida som innehåller ordet, men visst skulle det även vara bra om ordet var färglagt.

Ny programvara? =) vågar man hoppas på samma som är på utsidan.se!, jag kan inte läsa forumet här på jobbet pga av spärrfunktioner, men utsidans forum går bra. SNÄLLA!!!!!!!!!

//Mats (ibland utråkad nattskiftare som saknar fotosidans forum på jobbet)

Öh,, näe tyvärr kommer vi nog uppdatera Utsidans också (som kör en mycket gammal vbulletin-version) när tid finnes för att få in nya efterlängtade funktioner.

Men vad är det för spärrfunktioner som gör att du inte kan läsa forumen?

Företaget jag jobbar åt har ngt som heter Webmarshall, en programvara som stoppar bla sport och porr vilket ju är bra. Men desvärre så stoppas en del annat oxo, bla fotosidans forum, utsidans kan jag däremot gå in på utan problem.

honkan skrev:
Företaget jag jobbar åt har ngt som heter Webmarshall, en programvara som stoppar bla sport och porr vilket ju är bra.

Porr kan jag förstå, men sport!!!

/Larsa som ofta bevakar elitseriehockeyn på jobbet..

"WebMarshall 2.1 employs a rules-based policy approach to Web content filtering. Access can be granted on an individual or group basis, with real-time Monitoring of all Internet traffic"

Så man undrar vilken regel i regelverket Fotosidans forum (men alltså inte resten av sajten?) faller på. Måste vara något i "Fritt Forum"... :)

Jag vete 17 vad det kan vara?, ibland så spärras det pga "ponography" ibland "Blocks sports" ibland "Block offensive use of words". Det finns ingen logik i det, det spelar ingen roll vilket forum det är heller! himskans irriterande är det iallafall.

//Mats.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar