Annons

Traditionellt Bröllopspaket

Produkter
(logga in för att koppla)

Tullo

Aktiv medlem
Hej!

Jag har fått den äran att fotografera ett pars offeciella bröllopsbilder. Paret vill ha högst traditionella bilder med klassiska utsnitt. Frågan är vad som räknas till traditionella bilder och klassiska utsnitt. Någon som vet?
 
Är det bilder i ateljé du menar eller bilder som ska tas under vigseln?

Sök på bröllopsbilder här på fotosidan. Det har jag gjort för att få inspiration till bröllop ibland. Det är grymt givande och i det närmaste outtömligt med bilder...

Spontant känns det som om högst traditionella bröllopsbilder är när brudparet står rakt upponer i enkla poseringar...

Om du har en bra lokal ateljéfotograf kan du alltid gå in och kika om det finns några bilder uppställda. Det kan också vara roligt att titta på för att få inspiration och ideer som kan leda vidare...

Jag har själv fått uppdraget att plåta bröllopsbilder i sommar och till skillnad från ditt uppdrag så vill dom ha allt annat än "traditionella" bilder... Undrar vad som är värst? =o)

Mvh /Peter
 
Jag är i samma situation som Peter med kompisar som vill att jag ska ta deras bröllopsbilder. Dom vill ha "rock'n roll" i bilderna säger dom (puh!).
Men jag ämnar tvinga in dom i min "hemmastudio" också för att ta lite traditionella formella bilder som "backup" ifall det andra inte blir bra.
Ska träffa dom och gå igenom i förväg, dom har inga höga krav och förväntningar säger dom, men jag vill ändå att det ska bli så bra som möjligt.
Våra egna bröllopsbilder är traditionella fotostudiobilder. Där har man någon i helfigur och någon bröstbild på paret samt individuella bilder på bruden. Fotografen ställde min fru snett framför mig, effekten av det blev att hon ser oproportionerligt stor ut och det gillar hon inte.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.