Hopp i galen tunna
Aktiv medlem
Ja LG'n ser ut som ett Nintendo Wii..
Snyggt? Nja jag är kraftigt mot tjock ful plast
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tjock? Det är det sista den är. Jag reserverade mig ju dessutom emot den i vitt.Ja LG'n ser ut som ett Nintendo Wii..
Nä fast du som skruvar med datorer borde ju kunna uppskatta det ändå.Insidan syns inte utifrån.
Det har ju inget med utseendet att göra.
Sen kan jag ju undra hur fan du orkar sitta framför en 30" skärm. Jag har en 24" på jobb, och kör jag inte 3D-CAD på den så är den på gränsen till att vara för stor.
Du menar den skiten som min morsa släpade hem, innan jag köpte en Denon/Mission kombo till henne
Hon kunde nämligen inte förstå varför min anläggning lät så mycket bättre än hennes allt-i-ett för 2500:-
Jag har ingen nytta av en laptop ändå, så dom får se ut precis hur dom villBåde LG'n och Sony'n ser ut som tegelstenar i jämförelse med min Air..
Vad är det som är så snyggt med Mac Pro-chassit då?
Dom flesta jag vet har sina datorer ståendes på bordet, inte under det. Att du inte bryr dig om hur den ser ut betyder inte att andra tycker likadant.Men de flesta towers står ju instuvade långt under skrivbordet eller i nån skrubb eller så. Vem bryr sig om hur en tower ser ut?
Dom flesta jag vet har sina datorer ståendes på bordet, inte under det. Att du inte bryr dig om hur den ser ut betyder inte att andra tycker likadant.
...
Inte för att jag nekar dig rätten att vara opraktisk utan bara av ren nyfikenhet: Varför skulle man vilja ha sin dator på skrivbordet? Vad är poängen?
...
Fast dom som köper svindyra märkeskläder och dylikt brukar sällan förneka att det är märket som betalar för
Vissa typer av tåg i sverige har windows 95 som operativsystem i huvuddatorn
är det verkligen bra? så mycket problem o strul det är med alla sena tåg. Då vet man vad en del av felet är
Det låter väldigt opraktiskt i mina öron. Dels för att maskinen är stor och tar plats, dels för fläktljud och dels för att slippa se sladdhärvor och annat. Inte ens på jobbet har vi våra Desktop SFF på skrivbordet utan hängande under i korgar.
Inte för att jag nekar dig rätten att vara opraktisk utan bara av ren nyfikenhet: Varför skulle man vilja ha sin dator på skrivbordet? Vad är poängen?
Kan lova dig att det aldrig är tack vare det som tåg blir försenade, men visst är det lite roligt att det gamla skrutt-OS:et används till detär det verkligen bra? så mycket problem o strul det är med alla sena tåg. Då vet man vad en del av felet är
Jag betalar gärna mindre för nåt som funkar bättre och heller aldrig krånglar. Tänk så olika man kan vara!jag betalar gärna mer för något som fungerar o aldrig krånglar.
Det där är inte riktigt sant. det säljs färre iphones än androids sedan ett bra tag tillbaks under 2010.Kolla tex iphone den total dominerar marknaden trots priset.
Jag betalar gärna mindre för nåt som funkar bättre och heller aldrig krånglar. Tänk så olika man kan vara!
Det där är inte riktigt sant. det säljs färre iphones än androids sedan ett bra tag tillbaks under 2010.