ebermark
Avslutat medlemskap
Ja, visst är det otroligt vad lättlurade folk är?Med androids menar du ett 20-tal olika modeller som står och väger mot en ensam Iphone..
Känns väl som iphone trots allt är populärast med hästlängder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, visst är det otroligt vad lättlurade folk är?Med androids menar du ett 20-tal olika modeller som står och väger mot en ensam Iphone..
Känns väl som iphone trots allt är populärast med hästlängder?
För att vara rumsrent och acceptabelt på detta forum gäller att priset är så högt som möjligt och att det är de rätta bokstäverna i prylens namn. Annars är det att betrakta som avfall.
Inte underligt att fotosidans debattforum är så roligt att följa. Ett gott skratt förlänger livet och vill man leva länga skall man definitivt följa detta forum.
För att vara rumsrent och acceptabelt på detta forum gäller att priset är så högt som möjligt och att det är de rätta bokstäverna i prylens namn. Annars är det att betrakta som avfall.
Inte underligt att fotosidans debattforum är så roligt att följa. Ett gott skratt förlänger livet och vill man leva länga skall man definitivt följa detta forum.
Ja, visst är det otroligt vad lättlurade folk är?
Det jag har märkt är att ju mer folk kan om datorer och elektronik i största allmänhet, desto mindre benägna är dom att köpa en iphone. Och likadant ju yngre och mer lättpåverkad, desto större iphone-benägenhet. Bland dom senare är det dock vanligare med äldre iphone-modeller.Javisst är det, turligt nog brukar de flesta sansa sig och köpa en Iphone till slut när dom märker vilken plastig skitlur dom fick när dom blev lurade på en android
Det jag har märkt är att ju mer folk kan om datorer och elektronik i största allmänhet, desto mindre benägna är dom att köpa en iphone. Och likadant ju yngre och mer lättpåverkad, desto större iphone-benägenhet. Bland dom senare är det dock vanligare med äldre iphone-modeller.
Pålurade, menar du nog, förrestenJavisst är det, turligt nog brukar de flesta sansa sig och köpa en Iphone till slut när dom märker vilken plastig skitlur dom fick när dom blev lurade på en android
Tittar jag i min bekantskapskrets, som består av bland annat en väldans massa programmerare, datavetare, ingenjörer och dylikt så är det just dom som till största delen kör pc och android-telefoner.Vilket jättelass med gössel!
Tittar jag i min bekantskapskrets, som består av bland annat en väldans massa programmerare, datavetare, ingenjörer och dylikt så är det just dom som till största delen kör pc och android-telefoner.
Selektivt seende kallas det.Samma sak med mig fast jag ser en väldans massa iphone.
Selektivt seende kallas det.
Nej, jag kör ju pc och android...vi högre stående varelser som gör det har givetvis inte såna brister.Något du självklart inte har eller?
Nej, jag kör ju pc och android...vi högre stående varelser som gör det har givetvis inte såna brister.
Man är inte dumsnål när man köper nånting som kostar mindre och är bättre än det som är dyrare.Du menar dumsnåla..
Man är inte dumsnål när man köper nånting som kostar mindre och är bättre än det som är dyrare.
Vad jag säger påverkar inte sanningen, det har du rätt i. Det är redan sant.
Det är dagisnivå på argumentationstekniken här på slutet. Snäpp upp den eller så stänger vi tråden.