Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Tips till scannerköp ?
- Trådstartare Agathorn
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
Nej Jim, det var bara Gustaf som nämde ett pris på 7500:- och jag orkade inte kolla upp sanningshalten så då tog jag Minoltas Scan Elite II som ett bättre alternativ i prisklassen..
Tror nog ett bättre köp (det bästa?) i den prisklassen är Minoltas scan Dual II, som jag är nöjd med skall tilläggas..
Tror nog ett bättre köp (det bästa?) i den prisklassen är Minoltas scan Dual II, som jag är nöjd med skall tilläggas..
Agathorn
Aktiv medlem
Jag får se vad jag gör. Men alla recentioner jag läst säger att man bör satsa på en med dammborttagning. Jag kommer aldrig orka lära mig ta bort dammet i PS och ännu mindre göra grovjobbet när jag väl lärt mig. Jag är rätt bekväm av mig, hehe. Negativen får väl vänta med att bli inscannade ett tag till anar jag
Jeppe, det är inte du som jobbar på Vodafone i Karlskrona va? Vore ett grymt sammanträffande i sådana fall !
mvh
David
Jeppe, det är inte du som jobbar på Vodafone i Karlskrona va? Vore ett grymt sammanträffande i sådana fall !
mvh
David
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Jeppe
Aktiv medlem
Agathorn skrev:
Jag kommer aldrig orka lära mig ta bort dammet i PS och ännu mindre göra grovjobbet när jag väl lärt mig.
Klonstämpel > ALT+musklick brevid dammet (samma kulör) > Släpp ALT och använd klonen genom ett musklick.
Rengör diat innan scanning och sen tar det max 3 minuter att klona bort dammet. (Vilket jag har för mig att scannrer med ICE också gör, typ. Alltså ersätter dammet med runtomliggande kulör)
Nej jag jobbar inte på vodaphone... puh..