Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Tips på ruffig lokal i Stockholm?
- Trådstartare MickeS
- Start datum
Spike08
Medlem
Dom håller på att bygga nya bostäder ute på Kvarnholmen om du vet vart det ligger.
Jag var och tittade där och såg att dom inte har hunnit riva alla byggnader så där fanns det ett hus med skitstora fönster där hälften va sönder. Jävligt ruffigt och slitet. Vet inte om det var något sådant du ville ha. Sen vet jag inte om du kan komma in där för att fota. En jag känner fick dock sitt barn fotat där på ungefär samma plats för ett antal år sedan så stället har använts förut i alla fall. Men då var det inte "övergivet" i och för sig.
Annars så testa typ Frihamnen eller något liknande.
Jag var och tittade där och såg att dom inte har hunnit riva alla byggnader så där fanns det ett hus med skitstora fönster där hälften va sönder. Jävligt ruffigt och slitet. Vet inte om det var något sådant du ville ha. Sen vet jag inte om du kan komma in där för att fota. En jag känner fick dock sitt barn fotat där på ungefär samma plats för ett antal år sedan så stället har använts förut i alla fall. Men då var det inte "övergivet" i och för sig.
Annars så testa typ Frihamnen eller något liknande.