Annons

Tips på platser i stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Paul.r.Lindqvist

Aktiv medlem
Hej!

Tar tacksamt emot tips på bra utomhus miljö för en bröllopsfotografering i Stockholm.

Har inte koll på de "klassiska" platserna runt om i sthml så de får gärna omnämnas också.

Vigseln tar plats inne på Söder så jag försöker hitta en plats som inte är allt för långt bort.

(Behöver en plats där jag det är tillåtet/kan rigga paneler och batteri blixtar. )

Tack!

Hmm.. vart du kan rigga paneler och blixar vet jag tyvärr inte då jag själv bara jobbar med befintligt ljus och reflektor, men annars finns det gott om fina platser i Stockholm. Det bästa är väl om du själv hinner åka dit och hitta platserna (gärna tillsammans med brudparet). Vad vill de ha för bilder t.ex.? Stadsmiljö/parkmiljö/bakgator/vid vattnet... Själv har jag ett bröllop i Hagaparken nu i sommar, och har fotoat några stycken vid Stadshuset, men frågan är hur långt ni kommer ha tid att åka... Gamla stan är annars fint :)

Lycka till!

Hmm.. vart du kan rigga paneler och blixar vet jag tyvärr inte då jag själv bara jobbar med befintligt ljus och reflektor, men annars finns det gott om fina platser i Stockholm. Det bästa är väl om du själv hinner åka dit och hitta platserna (gärna tillsammans med brudparet). Vad vill de ha för bilder t.ex.? Stadsmiljö/parkmiljö/bakgator/vid vattnet... Själv har jag ett bröllop i Hagaparken nu i sommar, och har fotoat några stycken vid Stadshuset, men frågan är hur långt ni kommer ha tid att åka... Gamla stan är annars fint :)

Lycka till!

Jo det är det optimala, dock så vet jag inte om brudparet hinner det...:) Jag åker alltid till platsen och rekar, kollar ljus mm.

De vill inte nödvändigtvis ha massa grönt, "park grönt" räcker, samt vatten vore trevligt. Har bett dem komma med lite egna förslag och de gav mig faktiskt Hagaparken som första (och enda) förslag.

Skall åka dit i slutet av veckan och kolla, ska även se om brudparet har tid att följa med. Det jag är lite osäker på är hur mycket plats man får ta ? Det är ju trots allt en park för allmännheten ?

Tack för tipsen!

/Paul

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar