Annons

Tips på bra PS CS5 guide.

Produkter
(logga in för att koppla)

Impenetrable Mist

Aktiv medlem
Hej!

Jag har nyss skaffat mig CS5 och har letat runt på nätet efter guider, men hittar inga bra, därför vill jag gärna ha tips på var det finns. :)

Jag har ingen aning vad du vill lära dig men börja med att kolla in moderskeppet.se, de brukar ha mycket bra material.

Om det är specifika funktioner för just CS 5 kan du börja med att kolla på Adobes hemsida eller i hjälpmenyn i programmet. För Photoshop i allmänhet finner du tutorials i överflöd om du googlar, eller söker här i forumet. Likt ovanstående skribent håller jag med om att det är svårt att tipsa när man inte vet vad du vill lära dig, det finns ingen guide som kan lära dig hela programmet.

Hej!

Jag har nyss skaffat mig CS5 och har letat runt på nätet efter guider, men hittar inga bra, därför vill jag gärna ha tips på var det finns. :)

När du har KÖPT CS5 så har du väl tillgång til Adobes forum som ger dig bra guider? Du kastar väl inte upp X antal tusenlappar om du inte har koll på vad du köper?

När du har KÖPT CS5 så har du väl tillgång til Adobes forum som ger dig bra guider? Du kastar väl inte upp X antal tusenlappar om du inte har koll på vad du köper?

Ordet skaffa betyder inte köpt i den svenska språket.

Michael - Varför tolka in något som inte finns, för att försöka framstå som smart-

Han kan ju faktiskt köra Adobes 30-dagars utvärderingsversion, eller hur? Trådskaparens fråga är relevant, ditt svar däremot inte...

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto