Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips för er som ska köpa en Canon EOS 300D

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej

Japp, ahr just gjort det.

Men är det någon som lyckats med konstycket att registera koden för att få minneskortet på canons sidor?

O i så fall, hur lyckades ni?

Roine

roinek skrev:
Hej

Japp, ahr just gjort det.

Men är det någon som lyckats med konstycket att registera koden för att få minneskortet på canons sidor?

O i så fall, hur lyckades ni?

Roine

Ja det är verkligen krånglig att registrera sig hos Canon. Jag har varit i kontakt med några på Canon och de är medvetna om detta. Om du går till denna länk så kan du reg. dig för minneskortet. Men du måste vara inloggad på IMAGE först.

http://www.cig.canon-europe.com/special/eos300d.html

Jag har fortfarande inte kunnat reg. mig för 900:- kamp. Är det nån som har lyckats med det. De vill ha bankens Sortnr. och enl. banken så finns inte detta i Svenska banksystemet.
Vad skall jag göra då?

Tacksam för all hjälp.

Hej

Japp, jag har varit där, du fyller i din adress mm, första gången fick jag sedan en inloggningsruta som skulle ha min mail o sen koden, den skrev ogiltigt, servern kanske inte har hunnit uppdaterats. Sen kommer den inte upp nått mer.

Ang de 900 så skrev jag bankens cearingnummer, vad jag förstår är det de 4 första siffrorna i bankkontot.

Tack!

Men fick du inte felmed. om att det är fel inmatning med clearingsnr?

Fick du bekräftelse om att allt har gått rätt i väg?

Nu pratar jag om 900:-

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar