Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Till er alla medlemmar på fotosidan

Produkter
(logga in för att koppla)

Fischer

Medlem
Var man än ser så är det ros åt alla håll. Släng ut lite ris istället. De ger iaf inte mig mycket att bara få höra "Va bra, toppen, perfekt" osv. Anser mig själv vara rätt begåvad som fotograf, men det har hittils aldrig hänt att jag varit 100% nöjd med en bild, det finns alltid något som kunde ha varit bättre. Så sätt igång och såga bilder nu.

/Fotograf Peter Fischer

Javisst..uttrycker man sig på ett vettigt/rimligt sätt så borde man kunna "såga" en bild utan att det blir bråk...tyvärr är det väl inte så alla gånger.

Jag är mycket försiktig med vad jag skriver om en bild numera..orkar inte med massa bråk i form av protestmejl o.s.v...det finns roligare saker att göra.

"Rosa" och "Såga"????

Alla bilder har bra och dåliga delar. Framför men både och blir det nog inga problem. Protestmail har jag aldrig råkat ut för.

Jag brukar ofta påpeka vad som kan förbättras i kombination med att påpeka vad som är bra. Men jag "sågar" inte bilder. Det stämmer.

Då har vi förklaringen...jag har heller inte fått några protestmejl sedan jag blev betydligt mer försiktig med vad jag skriver...men det gör oxå att jag inte riktigt säger allt jag tycker om en bild och att jag undviker att kommentera bilder som jag anser vara allt för dåliga...bilder jag inte kan hitta något bra med.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar