Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Tidsangivelse.
- Trådstartare Lasse H
- Start datum
bolly
Aktiv medlem
Jag har också undrat över detta. Fast jag hade faktikst inte märkt att det hängde ihop med inloggningen. Undrar om man antas sitta i Greenwich ända tills man loggar in som en sverigeboende medlem?
Dessutom är klockslagen i "Lista senaste inlägg" alltid rätt, även när man är utloggad, de är tiderna på själva inläggen i tråden som är en timma efter.
Dessutom är klockslagen i "Lista senaste inlägg" alltid rätt, även när man är utloggad, de är tiderna på själva inläggen i tråden som är en timma efter.
Nome Nescio
Aktiv medlem
Logga ut?
Allvarligt hur många loggar ut från fotosidan innan nu stänger fönstret?
Men det hänger säkert ihopp men att forumet gåt på GMT, och varje enskild medlem har GMT+1 som bersonligt inställning. Det går säkert att ändra om man flyttar till ett land som inte följer CET.
Men det hänger säkert ihopp men att forumet gåt på GMT, och varje enskild medlem har GMT+1 som bersonligt inställning. Det går säkert att ändra om man flyttar till ett land som inte följer CET.
Lasse H
Aktiv medlem
Nome Nescio skrev:
Logga ut?
Tja, jag trycker på alla "knappar" för att se vad som händer.
Överallt.
bolly
Aktiv medlem
talthoff skrev:
Användaren "oinloggad" i forumet har sommartid inställd, eftersom "någon" glömt att ändra till vintertid när vi bytte till vintertid.
Alla inloggade medlemmar har "rätt" tidszon.
Men det stämmer väl ändå inte? Om jag sitter inloggad, vintertid, och skriver ett inlägg t ex kl. 18.00 för att fortsätta exemplet, så har det tidsstämpel kl. 18.00 i forumet.
Om jag sedan loggar ut har själva inlägget tidsstämpel kl. 17.00, inte 19.00 som väl borde motsvara sommartiden för samma tidpunkt?
Dessutom är trådens senaste uppdaterade-tidsstämpel (i senast inlagda-listan) fortfarande 18.00. Inkonsekvens för den icke-inloggade alltså. Inte hela världen kanske...