Annons

Tidningen foto är kass

Produkter
(logga in för att koppla)
Kan väl bara hålla med Brutos i allt han skrev! Om man nu inte tycker om resensionerna så brukar ju Foto inehålla väldigt bra artiklar. Att kalla bilderna där flumbilder som någon gjorde? Det är ju frågan om smak och tycke. Senaste numret tyckte i alla fall jag inehöll mycket intresant och matnyttigt. Artiklen av Ralph Nykvist om Henri Cartier-Bresson tyckte jag var helt strålande, bilderna fantastiska! Tycker överhuvud att artiklarna i Foto är riktigt bra! Oftast skrivna av välmeriterade och duktiga fotografer. Ett par sider efter kommer en artikel om Sune Jonsson skriven av Malena Rydell, hur bra som! Några sider senare ny intresant läsning! Tycker tidningen har både stor bredd och ballans. Christian en eloge till dig också för både ditt kunnande och hur du grundligt går till väga! Så ni som tycker tidningen bara inehåller "flum" bilder, vad är en riktig bild?
Tycker Lasse
 
Jag har då inget feltryck på sid. 100!
Måste vara endast på ditt ex., spara detta ex., lär bli värdefullt för samlare, i framtiden!
Första Stålmannen tidningen, från 30-talet, gick på auktion nyligen för några miljoner.

Nej, jag har också feltryck på sid.100, riktigt svårläst, synd att 3-an och 4-an av månadens bilder inte kan ses!
 
Men håller med: gamla toppklassbetyg på äldre kameror kan man inte använda två-tre år senare. Däremot, som i senaste numret, gäller de för de flesta objektiv. Precis som flera redan konstaterat.

Jag köpte senaste FOTO just för Objektivtestet. Fantastiskt bra översikt...har bara sett det i FOTO. Linser är ju inte samma färskvara som kamerahus...Nikon 70-200VR t ex introducerades 2003 men är lika aktuell idag.
 
Har också Nikonreklamen ihopsatt med tävlingsbilder. För övrigt fick jag med en bild i den tävlingen. = )

Tycker tidningen är helt ok. Den och Kamera och bild.
 
läser brutus på bloggen till foto o terje på bloggen till kamera & bild. vill ha mer av dom båda i tidningarna. annars e både foto o kamera & bild bra tycker ja.
 
Jag har då inget feltryck på sid. 100!
Måste vara endast på ditt ex., spara detta ex., lär bli värdefullt för samlare, i framtiden!
Första Stålmannen tidningen, från 30-talet, gick på auktion nyligen för några miljoner.

Lars, jag tror nästan det är ditt ex som är unikt, jag har samma feltryck och i tråden om just detta har alla andra det också. Så det kanske är din tidning som kommer vara värd miljoner om 60 år, hoppas du kan hänga med tills dess!

Eller kollar du rätt nummer..?
 
Lars, jag tror nästan det är ditt ex som är unikt, jag har samma feltryck och i tråden om just detta har alla andra det också. Så det kanske är din tidning som kommer vara värd miljoner om 60 år, hoppas du kan hänga med tills dess!

Eller kollar du rätt nummer..?

Håller med, du Lars skaffa bankfack och gå över till hälsokost.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.