Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Temautmaningen...
- Trådstartare HenningE
- Start datum
Mozo
Avslutat medlemskap
gundj skrev:
Det var värst vilket gnyende det blev om temautmaningen.
Hur svårt kan det vara att försöka tänka själv o inte bara gnälla?
Jag lovar att jorden inte kommer att gå under pga utgången av omröstningen.
Förlåt? Kan du kanske hålle en lite mer trevlig ton... Jag tror säkert att det är fler som är nyfikna på antalet röster som de olika bilderna fick. Du behöver inte hetsa upp dig över detta!
Gunnar D
Aktiv medlem
Sledgehammer skrev:
Förlåt? Kan du kanske hålle en lite mer trevlig ton... Jag tror säkert att det är fler som är nyfikna på antalet röster som de olika bilderna fick. Du behöver inte hetsa upp dig över detta!
Nä, jag tycker verkligen att det är ett jäkla gnällande på alla kul o trevliga initiativ som tas av de som pysslar med fotosidan.
(Och flera andra ute i landet)
Om jag minns rätt så dök iden upp om en temautmaning ganska plötsligt, som respons på olika önskemål.
Om det står att det är möjligt att rösta i två veckor så är det ju två veckor, en kalender klarar väl de flesta att slå i?
Kväv inte kreativa uppslag med gnäll!
Carola: jag kan inte se att jag har haft synpunkter på att du vill se antal röster?
Men det är ju fritt fram att ta åt sig ändå om känner sig träffad.
redrosie
Aktiv medlem
Varför jag tog åt mej var för att det var jag som letade igen en gammal diskussion och lade in min fråga på idag.
När du så kom med ditt uttalande så tog jag för givet att du menade mitt inlägg oxå eftersom det andra i diskussionen var flera dagar gammalt och utagerat enl min åskikt.
Nåja.Hursomhelst så tycker jag att vi kan vara hövliga mot varandra och är det så att man tycker att folk gnäller om saker så kan man ju helt enkelt skippa att läsa det...eller hur!??
Nu är hela diskussionen avslutad för min del.Vill du Gunnar spinna vidare så gör det.Jag offrar ingen mer möda på detta.
Bye // C
När du så kom med ditt uttalande så tog jag för givet att du menade mitt inlägg oxå eftersom det andra i diskussionen var flera dagar gammalt och utagerat enl min åskikt.
Nåja.Hursomhelst så tycker jag att vi kan vara hövliga mot varandra och är det så att man tycker att folk gnäller om saker så kan man ju helt enkelt skippa att läsa det...eller hur!??
Nu är hela diskussionen avslutad för min del.Vill du Gunnar spinna vidare så gör det.Jag offrar ingen mer möda på detta.
Bye // C
Mozo
Avslutat medlemskap
Gunnar: Läs alla inläggen och bilda dig en uppfattning om diskussionen först innan du skriver ett inlägg. Diskussionen ang röstningens längd är utredd i förra veckan och de som hade frågor om det har redan fått svar. Jag hade samma uppfattning som dig ang "gnället" om detta.
Det inlägg JAG skrev idag var ang om man hade möjlighet att se det antal röster som respektive bild fick. Det har David svarat på.
Därför tycker jag du ska lugna ner dig och använda en hövligare ton.
Jag tycker att Temautmaningen var ett trevligt och kul initiativ som jag hoppas återkommer. JAG har absolut enbart sett det som en kul grej och ingen tävling.
Det inlägg JAG skrev idag var ang om man hade möjlighet att se det antal röster som respektive bild fick. Det har David svarat på.
Därför tycker jag du ska lugna ner dig och använda en hövligare ton.
Jag tycker att Temautmaningen var ett trevligt och kul initiativ som jag hoppas återkommer. JAG har absolut enbart sett det som en kul grej och ingen tävling.
Arleklint
Aktiv medlem
Jag har kollat resultatet av temautmaningen och blir lite nyfiken på vem som tog vilken bild, eller snarare vilket bidrag kom från honom/henne.
Det blev tyvärr lite jobbigt att leta upp.
Lite av samma problem finns i Karlsson-albumet, även om bilderna är betydligt färre där.
Jag älskar tävlingar och det skäms jag inte för
Mer sånt!
Det blev tyvärr lite jobbigt att leta upp.
Lite av samma problem finns i Karlsson-albumet, även om bilderna är betydligt färre där.
Jag älskar tävlingar och det skäms jag inte för
Mer sånt!