Annons

Temautmaningen...

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, hur går det med röstningen och hur länge håller den på (två veckor?)? Kan vi få ett datum kanske?!? Och när publiceras resultatet (önskar datum där oxå)? Många frågor... =)

Ursäkta, hade svaren funnits där hade jag väl inte frågat...

"Ta en bild på temat "Vårtecken" och ladda upp!
Utmaningen är öppen för inladdning i två veckor (11/3-25/3), sedan öppnar vi den för omröstning under 2 veckor."

Piha skrev:
Ursäkta, hade svaren funnits där hade jag väl inte frågat...

"Ta en bild på temat "Vårtecken" och ladda upp!
Utmaningen är öppen för inladdning i två veckor (11/3-25/3), sedan öppnar vi den för omröstning under 2 veckor."

Jaaa..du Pia.. du har ju faktiskt svarat dig själv...Läs vad du själv skriver, jag tror du finner svaret där.

Eller så kan jag översätta 2 veckor från den 25/3 till ett datum.. Det blir tisdagen den 8 April. Sen ska det bara sammanställas och resultatet visas strax efter det.

Mvh

Jeppe

Fast det är ju lätt att räkna ut själv. Om omröstningen öppnar den 26:e och håller på i två veckor så innebär det att den är klar den 7:e april. Därefter lär vi ju få se resultatet av den ;-)

mvh

Piha skrev:
Ja se, det kom två svar samtidigt, med olika besked...

Jo jag läste lite slarvigt i almanackan ;-) Fast grejjen var ju den att det bara är att räkna fram 2 veckor själv. det är ju inte så svårt ;-) Det är ju inte heller någon tävling där man vinner något, utan en kul grej mest, som jag förstått.

Men jag förstår att du är nyfiken på hur många röster din bild fått ;-D

mvh

Jag förstår faktiskt inte vad problemet är. Det står att tävlingen är öppen för röstning i två veckor, därefter stängs den och resultatet presenteras. Vad är det för information som ni inte kan utläsa?

Sledgehammer skrev:
Det är ju inte heller någon tävling där man vinner något, utan en kul grej mest, som jag förstått.

Klart att det är en kul grej, men det betyder inte att en kontrollmänniska som jag inte behöver exakt och korrekt information... =)

Tävlingens omröstning startade den 26/3 och pågår 14 dgr framåt, dvs t.o.m den 8 april 24:00.

Alla kan lägga en (1) röst.

Den 9 april kommer tävlingen att slås över till status avgjord och bilderna rangordnas automatiskt med den bild med fått flest röster först och sedan i fallande ordning.

Jag håller med Carola om att det skulle vara kul att se antal röster som bilderna fick.

mvh

Det var värst vilket gnyende det blev om temautmaningen.
Hur svårt kan det vara att försöka tänka själv o inte bara gnälla?
Jag lovar att jorden inte kommer att gå under pga utgången av omröstningen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar