Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
teleobjektiv tillåtet på råsunda???
- Trådstartare ati_m
- Start datum
ulricahdesign
Aktiv medlem
Det här är ju förbannat larvigt.. ska man som hobbyfotograf inte kunna få ta bra bilder till sitt egna fotoalbum längre...
Åh, nu blev jag så där kokande ilsken..
cbr1000
Aktiv medlem
ulricahdesign skrev:
Det här är ju förbannat larvigt.. ska man som hobbyfotograf inte kunna få ta bra bilder till sitt egna fotoalbum längre...
Japp, håller med. Jag hade laddat upp med 70-200 + extenders och enbensstativ...:-(
Tji, justa foton.
/Anders
Ollster
Aktiv medlem
håller med!!! larv...
var på sverige-paraguay (vm) och fastnade med mitt 70- 200 (hon påstod att jag kunde använda det för att slå nån med det...). efterson det inte hade stått ngt säskilt om att system inte var tillåtet krävde jag att få prata med nån ansvarig, han godkände det för att det var 200mm. har dock svårt att tro att de stoppar alla med små pocketkameror med superzoom en bit över 400mm....
var på sverige-paraguay (vm) och fastnade med mitt 70- 200 (hon påstod att jag kunde använda det för att slå nån med det...). efterson det inte hade stått ngt säskilt om att system inte var tillåtet krävde jag att få prata med nån ansvarig, han godkände det för att det var 200mm. har dock svårt att tro att de stoppar alla med små pocketkameror med superzoom en bit över 400mm....