monsfornander
Avslutat medlemskap
Hejsan alla dar hemma. undra om nagon kan hjalpa mig lite. sitter pa borneo just nu, och om en vecka ska jag aka ut i djungeln i en manad for att vara volontaqr, men aven ta kort. Mitt storsta objektiv ar ett 70-210 nikon, har hort att man kan ha en TC tex. 2x sa att man far
140-420 istallet, har jag forstatt allt ratt da?
ska innan jag aker dit till singapore, dar det ska vara billigt, nagon som har forslag pa typ, och vad ett normalpris ligegr pa?
Sedan ar det en sak till, om jag ska ta kort i skummning/gruning och aven nar det ar morkt, hur bra film behover jag da. 1600 racker det? eller vad foreslar ni?
alla hjalp ang. fotografering i morker och pa langthall ar valkommet, forutom de viktigaste fragorna som jag undrade over.
tack! lovar att aterkomma med resultatet sedan!
Mans
140-420 istallet, har jag forstatt allt ratt da?
ska innan jag aker dit till singapore, dar det ska vara billigt, nagon som har forslag pa typ, och vad ett normalpris ligegr pa?
Sedan ar det en sak till, om jag ska ta kort i skummning/gruning och aven nar det ar morkt, hur bra film behover jag da. 1600 racker det? eller vad foreslar ni?
alla hjalp ang. fotografering i morker och pa langthall ar valkommet, forutom de viktigaste fragorna som jag undrade over.
tack! lovar att aterkomma med resultatet sedan!
Mans