Hmm, enligt Jeppe ska det finnas moderatorer på detta forumet, kan det verkligen stämma?
Med tanke på hur det fungerar här på Sveriges DPReview-forum tvivlar jag starkt på detta.
Jag besöker frekvent åtmintånde ett 30-tal olika forum inom olika områden och har bara sett ett som är sämre skött än detta, och det är just DPRewies forum.
Fotosidans forum är ett av de ställen jag minskat min närvaro kraftigt med på senare tid. Inte för att jag varit någon juvel i sammanhanget så det är nog ingen som saknat mig, men jag har numera en del erfarenhet som kanke kunder varit till nytta för några här.
Men det som drivit mig härifrån är nog tyvärr bara 5-6 personer som har en j-vligt uppkäftig tom, och jag skulle VÄLDIGT gärna ta en diskuttion med dessa mellan fyra ögon, emn troligen skulle de aldrig ställa upp på detta då det är mycket lättare att hacka på nybörjare på forumet.
Små människor är alltid Små människor hur gärna de än vill hävda sig i text på olika forum.
Tyvärr är jag inte helt perfekt själv utan svarar ibland på ett sätt som normalt är mig helt främmande, emn man blir tyvärr som man umgås...
Så det kanske är läge att ta ett steg tillbaka Jeppe, och släppa fram någon som vågar säga ifrån när t.ex. testtalibanerna hävdar sin ÅSIKT?