ANNONS
Annons

Tappat tråden?

Produkter
(logga in för att koppla)

bjanha

Aktiv medlem
Var tog den oerhört fascinerande tråden om.. eh.. "digital exponering" som Janne startade igår kväll vägen? Jag såg med spänning fram emot att se utvecklingen när jag nu kom hem från jobbet.

Den är borttagen. Men det är inte censur, det har skett i samförstånd mellan de inblandade parterna.

Noterar även att inlägg i Jannes gästbok är borttagna. Operation mörkläggning?? Vilken mystik! Jag tror f ö jag skulle passa bra i Ture Sventon-hatt. Åsså gillar jag ju faktiskt temlor. ;-)

Sluta ta bort trådar:

Det här tycker jag är ett jobbigt fenomen på Fotosidan, så fort en tråd blir kneppig eller obekävm så tas den bort. Det kan finnas information som förtfarande är intressant och bör bevaras för framtiden. Oftast vill man följa upp en tråd efter någon dag, är den då borta så letar man men finner inget = Bortkastad tid
På andra forum som jag besöker så låses tråden så att pajkasteriet slutar, om det är någon som gjort något expetionellt dumt så får man en varning. Flera varningar leder till uteslutning. Men man tar aldrig bort tråden, på sin höjd så editeras vissa poster om det är riktigt illa(länk till barnporr osv).

Re: Sluta ta bort trådar:

Nome Nescio skrev:
Det här tycker jag är ett jobbigt fenomen på Fotosidan, så fort en tråd blir kneppig eller obekävm så tas den bort. Det kan finnas information som förtfarande är intressant och bör bevaras för framtiden. Oftast vill man följa upp en tråd efter någon dag, är den då borta så letar man men finner inget = Bortkastad tid
På andra forum som jag besöker så låses tråden så att pajkasteriet slutar, om det är någon som gjort något expetionellt dumt så får man en varning. Flera varningar leder till uteslutning. Men man tar aldrig bort tråden, på sin höjd så editeras vissa poster om det är riktigt illa(länk till barnporr osv).

Håller mer. Det är ett ofog.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto