Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ta fram förstoringar av foton.
- Trådstartare pixypixel
- Start datum
Jonah Lake
Avslutat medlemskap
Allt beror på vart man bor. Jag har gärna nära kontakt med tryckeriet så jag får exakt det jag vill ha. Om du bor i Göteborg kan jag varmt rekommendera Ericsons foto i Mölndal. Jag har använt dom vid utställningar och försäljning av stora prints.
jphotog
Aktiv medlem
Jag har alltid blivit nöjd med Adorama. Det blir lite frakt beroende på var du bor, men deras priser och kvalitet är bra.
Det blir alltid lite fram och tillbaka när man låter någon trycka åt en. Efter ett tag lär man sig att justera färgerna på skärmen där deras tryck. Adorama har varit mycket hjälpsamma och vid tillfälle erbjudit sig att skicka en my version.
Det blir alltid lite fram och tillbaka när man låter någon trycka åt en. Efter ett tag lär man sig att justera färgerna på skärmen där deras tryck. Adorama har varit mycket hjälpsamma och vid tillfälle erbjudit sig att skicka en my version.
Tonyeagle
Aktiv medlem
Tycker att Crimson ärr ett säkert kort. Har du en någorlunda rättkalibrerad 1920 skärm så fungerar det fint att ställa skärpan vid 50% förstoring i bildprogrammet (skärp till det ser bra ut på skärm) och sedan kryssa i "rör inte mina bilder" när du laddat upp och valt papperssort. Det brukar nästan alltid bli bra. Väljer du canvas kan du lägga på lite extra skärpa så att det ser på gränsen till överskärpt ut på skärmen i 50%.
Senast ändrad:
LGNLGN
Aktiv medlem
Vet inte om de är bäst men har aldrig blivit missnöjd med något som kommer från dem. Har skrivit ut på flera medier men mest stort på canvas duk. https://www.bestcanvas.se/