Annons

Tänkte gå...

Produkter
(logga in för att koppla)

kalleway

Ny medlem
Hejsan alla fotografer ;)
Jag är ny "fotograf" och ni får räkna med att jag inte kommer ha så avancerade bilder i mina album =/. Nåväl, jag tänkte gå ut en runda för att få lite frisk luft :D. Vad tycker ni jag ska fotografera. Har inte tillgång till någon skog direkt. Mycket träd och vatten. Ha det så bra.

Mvh kalle

Skaffa dig ett "revir"

Jag har en egen "runda" med tre platser som jag besöker nästan varge vecka eller så ofta jag har möjlighet till. Det är inga avanserade saker jag pratar om t.ex. den ena platsen så är det bara ett dike som går över en äng upp i en i en lada mot ett skogsbryn.

Jag fotograferar denna plats i gryning, solnedgång, mörker, mulet, soligt med älgar på och utan. Nu har jag snart varit på denna plats i alla årstider och det är roligt att titta på dessa bilder hur olika de blir fast platsen är den samma. Dessa platser kommer senare att bli ett årstidsalbum på min hemsida.

Sedan så samlar jag t.ex. på lador som är ett objekt som inte kommer att finnas kvar i vår omgivning efter några år. Ladorna har varit ett slags "logotype" för Österbotten i många årtionden.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar