Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sydafrika/Johannesburg
- Trådstartare inge
- Start datum
Andreas Elmquist
Medlem
Foto-prylar i SA
Hej! Har inte varit i Jo´burg men tillbringade ett halvår i andra delar av SA. Foto-marknaden i SA har inte kommit så långt än. Jag hittade inga direkt feta butiker varken i Durban eller i Kapstaden och det som de hade var det ganska höga priser på. Skulle börja med och kolla in vem som är agent för det du söker och kolla priserna genom dem...
Ha det gott!
Andreas
Hej! Har inte varit i Jo´burg men tillbringade ett halvår i andra delar av SA. Foto-marknaden i SA har inte kommit så långt än. Jag hittade inga direkt feta butiker varken i Durban eller i Kapstaden och det som de hade var det ganska höga priser på. Skulle börja med och kolla in vem som är agent för det du söker och kolla priserna genom dem...
Ha det gott!
Andreas
emtre
Aktiv medlem
Det finns små fotobutiker lite varstans men inga riktigt bra kamerabutiker (vad jag hittat) i Johannesburg. De flesta stora köpcentra (typ sandton, forways) har nån typ av kamerabutik (santon har två eller tre) men ingen som är det där lilla extra som skulle göra det värt att handla där snarare än här.
Vet inte hur det är med hus, men orginaloptik är lika dyr eller dyrare där. Däremot kan man får bra priser på en del sigmaoptik, främst telen (sånt som säljs mycket till besökande turister).
Så mitt tips är nog att handla här.
/Maria
Vet inte hur det är med hus, men orginaloptik är lika dyr eller dyrare där. Däremot kan man får bra priser på en del sigmaoptik, främst telen (sånt som säljs mycket till besökande turister).
Så mitt tips är nog att handla här.
/Maria