Mrdoderhult
Aktiv medlem
Tror hela grejen som utlöste detta drev var att han bad henne ta av sig tröjan, hade hon varit utan tröja från början så hade det aldrig hänt något... Utan vi hade glatt kunna se vidare på Herr Rhenborgs bilder...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror hela grejen som utlöste detta drev var att han bad henne ta av sig tröjan, hade hon varit utan tröja från början så hade det aldrig hänt något... Utan vi hade glatt kunna se vidare på Herr Rhenborgs bilder...
Ja tyvärr kanske SVT's klippning av programmet ställt till det.
Det är samma sak med att flera av oss blev lite lurade att han fotade med digitalkameran fast den färdiga bilden sedan var fotad med storformat och han använde lös ljusmätare, det fick vi inte heller ihop med digitalkameran.
Ta av tröjan grejjen blev oxå olycklig i klippningen.
Varför skulle inte en ljusmätare gå ihop med digitalkamera? Gör jag ofta.
Du är nog inte ensam. Många proffs och studiofotografer använder ju det.
/Stefan
Men varför?
Är det inte både lättare, snabbare och mer exakt att faktiskt använda kameran? Det är ändå kamerans inställning som gäller oavsett vad en extern mätare säger.
Hur hittar du en blogg med bara två inlägg?
Fantastik PR för en ny blogg minsann.Hur hittar du en blogg med bara två inlägg?
Hur hittar du en blogg med bara två inlägg?
Det innebär inte att man automatiskt hittar den.Hon kanske startade den när hon skrivit artikeln
Arvid Gustafsson
Men varför?
Är det inte både lättare, snabbare och mer exakt att faktiskt använda kameran? Det är ändå kamerans inställning som gäller oavsett vad en extern mätare säger.
Rolleiflex svartvit film användes...
Jag frågade honom via flickr när den var igång, därför vet jag vad det var för kamera...
Undrade hur han redigerat bilden,
Men det är ren skär nörderi från min sida....