Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Bosse vill komma hit!

Bosse sms:ade och sa att han ville komma hit, får han det? Han vill helst komma hit på julafton (det är vad han önskar sig i julklapp).
Han väntar på svar från pappa Magnus!
 
Längtar...

Jag vet att det tar tid innan Bosse kommer till mej men det är en sak jag vill veta. Ungefär hur stor är Bosse? Längd och bredd är mest intressant.

/AnWi
 
Hej alla!

Äntligen,äntligen.....nu så är allt fixat med Bosses album, tog lite tid men nu är vi redo o köra gärnet igen!!

Liten påminnelse, när ni är klara med kort och text så kontaktar ni mig så ger jag er "behörighet" till albumet!

Kenneth kommer att ladda upp sitt bidrag vilken dag som helst o vi får hoppas att det går lika smidigt hemma hos Andreas!

Vill du, Bilal, ta den sista platsen på listan?

Hoppas ni alla har det bra o har haft förståelse för diverse förseningar med pool byten samt strulande kontakter!

Glöm ej att den nya 'Bosse sidan' ligger i en pool nu=
Bilder>Bildpooler>Bosses resa!


//Mange
 
Hummmm var e bosse? var i ledet e vi??

Jag e lite nyfiken när Bosse kommer till mig! hade hoppas att han skulle få sölja till scotland den 17:e october.. nån som vill gehan en chans?? släppa lite innan i ledet?? ler brett! hoppas att man frå en snabb respons...
 
igen dåd å..

Ja jag tappade helva texten,...*ASG* jo som sagt jag åker ju till scotland.. skulle tycka det var skit kul om bosse kunde hänga med... ! sen vill ju jag säga min lilla mening oom det hela.. JAG TYCKER det går sakta..... varför vänta till sista dagen att fota när man vet att vi e så många? TYVÄRR så kommer jag nytja hela min vecka då jag e BORTREST.. om jag har han vill säga.. *ler lite snällt* Hoppas att vi har lite snälla själar! scotland vore ett annorlunds foto OK ja jag vet att det kallas sverigeresan!....

Hehe ha det gött alla.. Krma Från Mig....///Helena
 
Re: igen dåd å..

Dodgersgal skrev:
Ja jag tappade helva texten,...*ASG* jo som sagt jag åker ju till scotland.. skulle tycka det var skit kul om bosse kunde hänga med... ! sen vill ju jag säga min lilla mening oom det hela.. JAG TYCKER det går sakta..... varför vänta till sista dagen att fota när man vet att vi e så många? TYVÄRR så kommer jag nytja hela min vecka då jag e BORTREST.. om jag har han vill säga.. *ler lite snällt* Hoppas att vi har lite snälla själar! scotland vore ett annorlunds foto OK ja jag vet att det kallas sverigeresan!....

Hehe ha det gött alla.. Krma Från Mig....///Helena

när jag var i skottland så hade de postgång där med =)
 
Hej!

Bosse befinner sig för tillfället hos Andreas(10).

Nu är listan stängd!
Bilal, tog den sista platsen!

Jag vill även påminna er som vet med er att ni INTE har skickat eran adress till mig att ni gör det...
Skulle eran tur dyka upp och eran adress ej finnes hos mig så går det till nästa person!
Jag har påpekat detta så många ggr nu!
Vi gör detta för att det ska bli en 'bindande' plts på listan!

Ha det bra där ute!

//Mange
 
jo jag vet det med men frågan är om det e någon som vill låta mig komma före!.....SNÄLLA ALLA NI 3 LÅT MIG FÅ MED HAN
 
Jag ska själv resa bort fem dagar i vecka 44 och ser att Bosse bör komma till mig i tid så ja hinner fota honom innan jag åker.
Så tyvärr vill jag nog att det löper på till mig.
 
han bör ju inte komma till mig förränn i början av nästa vecka,det är en före mig och jag åker den 25:e
Då hinner jag inte fota honom :-(
 
jag menar såhär... !...

Om de snälla själar som e före mig låter mig komma inna så kan han vara skickad till dej Onsdagen den 20:e.. skulle det funka du har han då senast fredag sen 22:a
 
bosse i norrland i vinter

Hej tänkte bara medela den som ahr bosse nu att innan du skickar honom. Berätta för han att om han styr sina ben norrut så kommer et vara kallt. Kryper redan uner 5 minus på kvällen.
Så bosse när du kommer hit blir det förhoppningsvis pulkaåkning :)
 
väntar med spänning för att se hur det går... ler.. tycker att det e jätte synd att inte alla tagit sig i kragen riktigt!...
 
Hejsan Helena!!

Jag vet att du så gärna vill ha Bosse med till Skottland!!!
Men alla har sköt sig hitills...(nästan iallafall)
Man har ju rätt till att ha Bosse en hel vecka.
Du får vänta och se hur det går.....

Det är fler som ville och vill ha med honom till något ställe. Men alla har inte fått det.
Man får vänta på sin tur...

Ha en bra dag!
 
Hej Marie..

Jo jag hålelr emd dej! det kan ju om inte annat vara så att han kommer med nästa gång! evm vet det e ju inget som säger det..Hade lite spoeciellt planerat denna resa,,,, men men..
Jag hoppas att alla har det bra och tycker attdet e kul iaf..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.