Erik Schalin
Aktiv medlem
Man kan ringa & prata med dem.
De är mycket hjälpsamma & trevliga.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men det är lite problem med telefonsamtal i kontorslandskap, och går man iväg till ett annat rum och ringer så vill alltid den man pratar med veta något som man behöver datorn till att kolla upp...Man kan ringa & prata med dem.
Det finns väl inte så många enstaka kurser att välja på som rättfärdigar studentpris av Adobe programvara...?Vill man ha kollektioner så går det alltid att anmäla sig till en enstaka kurs på universitet/högskola när det börjar bli tid att uppgradera. Kommer man in på kursen så kan man köpa till studentpris igen.
Det finns väl inte så många enstaka kurser att välja på som rättfärdigar studentpris av Adobe programvara...?
OK, har inte studerat reglerna så noga då det på tidigare jobb har varit "min" Photoshoplicens jag kunnat använda. På det här jobbet är det inte jag som är Photoshopparen, så då behöver jag en privat licens.
Men sedan ska det ju, som i det här fallet med Digital Bildbehandling, vara en kurs som man har intresse av och inte bara för att få studentrabatt. Tycker jag.
D
Även om det står att du endast får studentlicens på 1 programköp per år.
SKU vet jag inte vad det är.Nej, så har det aldrig varit. Däremot får du inte köpa två licenser av samma SKU per år.
SKU vet jag inte vad det är.
Jo, enligt säljaren och så var det förra året när jag handlade.
Handlade först LR3 höst 2011 och senare på vårkanten Master collection CS5.5.
Funkade ypperligt
Just det.SKU Stock Keeping Unit. Alltså Artikel.
Säljaren hade i såfall fel.
Jag orkar inte leta reda på den svenska lydelsen:
"Purchases of suite editions (such as Design Premium or Master Collection) are limited to one title per platform per year."
Med andra ord är det bara sviterna som är begränsade till en per titel per år.
Just det.
Du kan köpa Ligthroom OCH ett paket om man önskar.