Annons

Stockholmsmästerskap i Naturfoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Eftersom jag bor i Jakan och ofta är ute på Järvafältet så är det jättekul att se bidragen härifrån.
Jag har börjat kika på bilderna för att välja vilka jag ska rösta på.

Grattis till P-O! Det verkar som du har vunnit ett stativ om jag inte är helt bakom flötet.
Jag vill ha revansch nästa år! Nu inser man hur svårt det är att få fram 6 bra bilder så fort.

Grattis P-O tror jag , verkat som vi fick samma mängd röster.
Häller med Mats , det var grymt svårt att knåpa ihop så pass många bra bilder.

/Andreas

Grattis PO

Jag sitter i Keflavik p[ Island i v;ntan p[ att [ka hem i morgon, men inget undg[r mitt vakande ;ga.

Samma procentandel f;r PO och Andreas, men jag tror ingen s;tter sig emot att jag utser PO till vinnare d[ han vann fler delt;vlingar.

Tack till alla som var med!

Janne

Senast ändrad:
Inga problem Janne , jag tyckte P-O hade bättre snitt på sina bilder än jag i alla fall :)
Så grattis P-O och alla andra som var med och gjorde tillställningen så skoj.

Och givetvis tack till Janne själv för att anordna hela klabbet!

/Andreas

Tack ska ni ha.
Det är första gången jag vinner en tävling, även om det behövdes målfoto;)
Extra kul när det sker inom ett favoritområde som naturfoto.
Jag vill också passa på att tacka övriga deltagare och gratulera till era fina bilder. Tillställningen var väldigt inspirerande och ska naturligtvis upprepas.

Sist men inte minst: Ett Jättetack till Janne som genomförde detta evenemang.

/P-O

Grattis P-O. Sjukt snygga bilder! Men nu längtar man redan till nästa tävling, då jävlar;).

Ett stort tack till Janne såklart!

Har just tagit en titt på bilderna. Inspirerande och imponerande, speciellt Joakim Roslund. Synd på landskapsbilden bara.

Nyfiken om jag skulle gå i mål och få ihop alla bilder. Undrar bara hur sur / stressad jag skulle bli om jag kände att jag var påväg att misslyckas. Tanken är ju att det ska vara kul ;-)

Min macrobild togs bort! Jaja, antagligen var det för att den inte uppfyllde kraven. Man har ju inget riktigt macroobjektiv. Det får väl bli en investering tills nästa fototävling. Men man har ju skaffat ett teleobjektiv nu så man slipper zooma med fötterna.

Otydlighet från min sida!

När jag nu kommit hem efter att varit bortrest en vecka läser jag i min mail att många blivit förvånade över att bilder tagits bort ur tävlingsalbumen.

Orsaken är helt enkelt att denna tävling gick ut på att alla bilder skulle göras under en viss tid på en viss plats. Det har framgått tydligt i denna forumtråden. Dessvärre framgick inte den informationen lika tydligt i tävlingsalbumen. Jag tar på mig den missen och ber om ursäkt för det.

/Janne Arleklint

Dags att rodda en ny tävling kanske... på ny plats.

Jag skall tänka på saken. Har ni idéer så ta upp det i tråden.

Detta år måste vi finna ett sätt så att BARA bilder tagna under tävlingsperioden och inom tävlingsområdet publiceras. Jag skall kolla hur detta kan lösas med crew. Eventuellt har jag eget webutrymme vi kan använda.

Senast ändrad:
Om jag får lämna ett önskemål så kanske starten kan ligga på en lite mer kristlig tid?

*L*

*försöker se väldigt snäll och bedjande ut*

Jag skulle tycka det var intressant om bilderna som ska göras under tävlingen skulle presenteras som ett tema, kanske likt fotomaraton. Man får då möjlighet att kunna koncetrera sig på att göra bra bilder istället för att jaga runt bara för att få ta på flygande och sittande fåglar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar