Annons

Stockholm 7/6

Produkter
(logga in för att koppla)

peo6

Medlem
Tre vilsna masar söker personer som vill träffas och fota lite i Stockholm lördagen den 7/6.

Någon som vill göra oss sällskap? Vi har inga planer på vart vi ska fota så kom gärna med förslag.

Mötesplats på T-centralen vid "stora hålet med räcket runt" kl 13.00

Ev. nattfoto på kvällen.
 
Hej.

Jag ska ut i morgon på dagen. Det ska bli fint väder, och det är skönt att glida runt på stan.

Är det nåt särskilt ni är på jakt efter? Eller ska man strosa runt bara o se vad man hittar.

// Manuel
 
Det vi hade funderat på är att strosa omkring lite på stan och se vad vi hittar.

Men om det kommer någon som är sugen på att guida runt till några lite lagomt trevliga platser.
 
Strosa runt låter väl trevligt.

Nåt kul ska vi säkert kunna hitta på, det är ju trots allt Sthlm! ;)

Jag är på plats 13.00.

Om ni vill nå mig så har jag 0708-208828.

Ses imorgon!

// Manuel
 
Äh, vad synd!
Ni lyckades pricka in den enda dagen den här helgen jag inte kommer att fota.

Mycket nöje i stockholm och fota järnet. Vill ni ha mycket folk är nog Kungsan stället att vara på. Restaurangernas dag och kanonväder ger en hel del kul motiv.

/Jimmy
(och glöm inte at skydda er för solen ;)
 

Bilagor

  • imgp12876.jpg
    imgp12876.jpg
    96.1 KB · Visningar: 392
Det blir nattfoto ikväll om det kan vara intressant, annars så är vi här imorgon också.

Iaf. fram till 17.44 då tåget går.

Samma tid å plats fast imorgon.
 
peo6 skrev:
Det blir nattfoto ikväll om det kan vara intressant, annars så är vi här imorgon också.

Iaf. fram till 17.44 då tåget går.

Samma tid å plats fast imorgon.
- Kul! Jag planerar att vara bakis i morgon, så någon otta vid 12.00 kanske blir lite häftigt. Lägg upp ett nummer jag kan ringa så ansluter jag så snart själen är renad ;)

Idag blir det picknick och boulefight!
 

Bilagor

  • imgp11984.jpg
    imgp11984.jpg
    91.1 KB · Visningar: 382
peo6 skrev:
Det blir nattfoto ikväll om det kan vara intressant, annars så är vi här imorgon också.

Iaf. fram till 17.44 då tåget går.

Samma tid å plats fast imorgon.

Nattfoto kan vara intressant, blev väldigt varmt igår så jag låter kameran vara mitt på dagen idag. Går det att nå er, eller en träffpunkt?

Kan också tipsa om en fotoutställning med Micke Berg på Cafe Spuntino, Erstagatan 9A.
 
peo6 skrev:
Det blir nattfoto ikväll om det kan vara intressant, annars så är vi här imorgon också.
Hej allihopa,

Hade ni tänkt att först vara ute ett par timmar i solskenet och sedan komma tillbaka på kvällen för nattpasset? Eller tänkte ni ta något maratonpass och vara ute hela dagen?

/Mikael
 
För egen del blir det mellan 12-16.30 o jag hade tänkt mig en sväng från city till riddarholmen via gamla stan, för att sen ta oss upp på söders höjder för att få lite utsikt. Erstagatan är ju nära om man vill stanna till förbi utställningen.
Kungsan med restaurangernas dag låter inte så lockande för mig... på toook för mycket folk.
 
Kul, min fotoutrustning är också på besök i Stockholm, så skriver upp telefonnumret och slår en signal
 
Absolut, slå en signal. Jag kommer vara i stan, närmre bestämt vid spottkoppen (det runda hålet) mellan t-banan och pendeltågen på centralen. 12.00 ca. Står med ryggsäck, nikonkamera och är rakad på huvudet. Går inte att missa =)
 
bune skrev:
Absolut, slå en signal. Jag kommer vara i stan, närmre bestämt vid spottkoppen (det runda hålet) mellan t-banan och pendeltågen på centralen. 12.00 ca. Står med ryggsäck, nikonkamera och är rakad på huvudet. Går inte att missa =)

Då skall jag nog hitta dig, du vet.. flugan dras till sockerbiten (Nikonkameran)
 
Tack för idag alla, trevligt som vanligt ock kul med lite nya anskikten!

//Mackan
 

Bilagor

  • 3445-tjej-i-vit-plattan-sv-50k.jpg
    3445-tjej-i-vit-plattan-sv-50k.jpg
    41.6 KB · Visningar: 251
Tack allesammans för en trevlig dag.. eventuella visbara bilder får jag komplettera med när jag väl kommer tillbaka till Göteborg :)
 
Vi ska ner å fota lite nattfoto vid katarinahissen. Vet inte riktigt tidpunkt, men slå en pling så märks det vart vi är.

ps. jag hatar denna eee pc, omöjligt att skrivs på.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.