Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Stöldgods?
- Trådstartare ph0tech
- Start datum
Kakelgasten
Aktiv medlem
Förmodligen objektivet han säljer eftersom han skriver så här i annonsen:
Ny! Till salu! Garanti till januari 2006!
Passar Canon 20D! Kostar ny 3700 kr!
Ny! Till salu! Garanti till januari 2006!
Passar Canon 20D! Kostar ny 3700 kr!
mr_rockster
Aktiv medlem
Jag har mailat med honom... Kameran är såld, bara objektivet kvar för de pengarna...
ph0tech skrev:
Känns en aning suspekt detta:
http://www.blocket.se/view/4542442.htm?caller=vml_s&l=0&c=1&city=0
ph0tech
Aktiv medlem
Re: Re: Stöldgods?
Aha... det förklarar priset.
Jag har nyligen fått min 20D stulen så jag var ute på blocket och kikade om nån försökte kränga min kamera. Och när jag såg priset på den där vart jag väldigt misstänksam.
mr_rockster skrev:
Jag har mailat med honom... Kameran är såld, bara objektivet kvar för de pengarna...
Aha... det förklarar priset.
Jag har nyligen fått min 20D stulen så jag var ute på blocket och kikade om nån försökte kränga min kamera. Och när jag såg priset på den där vart jag väldigt misstänksam.
Fia-Mia
Aktiv medlem
Re: garantier
Beror på affären.
Jag funderade på att köpa en beg 300D för några veckor sen. Jag kontaktade då Fyndbörsen, där kameran var köpt, och de sa att för deras del var det inga bekymmer så länge man hade orginalkvittot.
Så det är bäst att kolla upp säljstället först!
tuffa skrev:
Såg på programmet Plus för någon vecka sen om garantier. Om jag förstod det rätt så gäller inga garantier om man köper beg, för den är personlig. Rätta mig om jag har fel. (kom på det när jag såg annonsen)
Beror på affären.
Jag funderade på att köpa en beg 300D för några veckor sen. Jag kontaktade då Fyndbörsen, där kameran var köpt, och de sa att för deras del var det inga bekymmer så länge man hade orginalkvittot.
Så det är bäst att kolla upp säljstället först!