Sten-Åke Sändh
Aktiv medlem
Jo tack jag har också kört mycket på 2-hjul. Det mesta var snabbare än det jag kör idag. Min K-1200 BMW var god för 300 km/timme. Ännu mindre användbart än vad min bil klarar av.
Så jämförelsen haltar inte så mycket. De flesta bilar och mc är snabbare än vad som användbart.
De flesta kameror har nu börjat nu samma mognadsgrad.
Kameror har också börjat nå den nivå där man inte kan se skillnad när det gäller normalt bruk av vad vi använder.
Man skall inte stressa små skillnader av prestanda mellan kameror för de flesta bra kameror idag presterar mer än vad användaren klarar av att utnyttja.
Det handlar mer om att utnyttja tillbehör och hur man tar bilden sam givetvis om komposition och ljus.
Det bästa med galet hög fart är att risken minskar att man ska smälla i en korsning eftersom tiden man är i själva korsningen minskar till ett minimum i 300 km/tim
Kraschar man ändå så behöver de inte ens skaffa fram en liksäck för då kan man hälla liket på flaska istället om man vill och då slipper man kostnaderna för kremering också och sedan kan man helt praktiskt hälla ut liket direkt i vattnet på närmaste fjärd utan att ens blanda in Länsstyrelsen. Blir liksom enklare för släkten att ta reda på.