Annons

ställer upp på fotografering.

Produkter
(logga in för att koppla)

b-george

Medlem
Om någon är intresserat så kan jag ställa upp på fotografering, bor i Stockholm.

Vet inte om det är rätt forum del.

Det är antagligen inte rätt forum, då fotosidan främst vänder sig till fotografer och inte någon modell-fotograf-kontakt.

Jag hoppas och tror dock inte att någon arg fotograf kommer hoppa på dig :)

Men om du är ute efter att stå modell, kan jag rekommendera modellbilder.se istället för fotosidan.

/ Marcus

Jag vet vad fotosidan inriktar sig på och varit medlem ganska länge, som du själv säger det är för fotografer.
Tänkte på de som ville prova sin förmåga eller kanske amatör fotografer som vill fota så ställer jag upp gratis.

tack för länken, men det är bara tjejer/ kvinnor på den sidan tom när man reggar sig så måste man ange sin bröst storlek m.m.

Senast ändrad:
När blev Fotosidans Forum en modellagentur, att förmedla modeller?
När det finns mängder av människor utanför på alla gator och torg.

Hallå! Jag tycker det var jättebra gjort att erbjuda sig som modell, vad skulle det vara för skada med det?

Ibland blir jag bara så paff över hur mycket negativ energi det finns i världen.

Ibland blir jag bara så paff över hur mycket negativ energi det finns i världen.

Sant. Om man söker en fotograf så torde inte Fotosidan vara så jävla illa vald plats.......

Vet inte hur många trådar jag läst genom åren av typen "Var hittar man modeller?" Och vad jag kan minnas så har det inte blivit några invändningar...Men de e klart, då e de ju en Fotograf som frågar...

men det är bara tjejer/ kvinnor på den sidan tom när man reggar sig så måste man ange sin bröst storlek m.m.
Där missförstår du nog, även herrar har ett bröstmått. Men samtidigt verkar du inte vara ute efter att söka modelljobb hellre utan bara erbjuda dig som verktyg om någon behöver öva. Så vad fan, keep going. Kul med entusiasm! :)

Ju som sagt det kan ju inte skada att jag erbjuder mig, jag tror inte en amatörfotograf får till gång till en professionellmodell.

Där missförstår du nog, även herrar har ett bröstmått. Men samtidigt verkar du inte vara ute efter att söka modelljobb hellre utan bara erbjuda dig som verktyg om någon behöver öva. Så vad fan, keep going. Kul med entusiasm! :)
Jaha okej jag har ju ingen erfarenhet, så jag är ingen modell.
Exakt som verktyg om någon behöver öva, fattar inte vart några har fått modell ifrån.
Annars tar ni tråden med en nypa salt och låser den :)

Om någon är intresserat så kan jag ställa upp på fotografering, bor i Stockholm.

Vet inte om det är rätt forum del.

Jag rekommenderar Dig att lägga upp en profil på Modellbilder.se i stället för Fotosidan.se.

Lycka till i modellandet - duktiga killmodeller är minoritet.

Mvh, Pernilla

Hallå! Jag tycker det var jättebra gjort att erbjuda sig som modell, vad skulle det vara för skada med det?

Håller med! Det finns säkert mängder av fotografer på fotosidan som skulle vilja använda en modell, jag tycker det är ett jättebra initiativ att erbjuda en sådan värdefull tjänst helt gratis!

All heder till Kerm!

Tycker att ditt initiativ är helt rätt!!!
Låt Fotosidan va ett öppet forum för foto! Fotografer, Modeller etc.....

Öppenhet främjar foto i det stora hela!!! Kanske borde Fotosidan ha en "Intressegrupp" för Modeller!!!

Bra Initiativ!!! /Peter-L

Det var fan vad känsligt detta blev. Vad är problemet? Det finns en hel del modellfotografer här på FS, jag är en av dem som söker modeller ibland, oerfarna som erfarna. Om ni inte har något vettigt att komma med så gå vidare.
Bra initiativ B-George!
För övrigt tycker jag man ska ge ytrymme även för modeller, stylister, makeup artister på FS.

Jag hade blivit glad om det fanns fler manliga modeller att hitta via modellbilder.se i min ort. Inget fel med att även söka kontakter här.

Det finns ca 1800 registrerade män på modellbilder.se. Alltifrån några få proffs till nybörjare.
Sidan är ett trevligt ställe och det skadar ju aldrig och testa. Många fotografer behöver modeller för att testa ljussättningar mm, man behöver inte vara superproffs. Dessutom anordnas ibland trevliga träffar där man får pröva på studioutrustning ( föt fotografer ) och då behövs massor av modeller.

Bra initiativ av B-George!
Jag skulle behöva mer praktik när det gäller...tja kanske inte modellbilder som sådant, men intressanta bilder på människor i allmänhet.
Jag skulle vilja ha lite mer erfarenhet vad gäller ljussättning med mina portabla blixtar och ett utbyte vad gäller bilder vs. erfarenhet vore tacksamt.

Vad gäller modellbilder.se vill jag helst inte säga för mycket då det är ett alldeles för brett område att tycka till om, men där finns allt från mycket bra till.....men vad i....är du människa i grunden?

Man kan ju fråga sig hur svaren hade sett ut om det varit en kvinna som erbjudit sig att ställa upp som gratis modell.

Absolut ett hedervärt initiativ.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar