Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
ställer upp på fotografering.
- Trådstartare b-george
- Start datum
Brummelisa
Aktiv medlem
Det är antagligen inte rätt forum, då fotosidan främst vänder sig till fotografer och inte någon modell-fotograf-kontakt.
Jag hoppas och tror dock inte att någon arg fotograf kommer hoppa på dig
Men om du är ute efter att stå modell, kan jag rekommendera modellbilder.se istället för fotosidan.
/ Marcus
Jag hoppas och tror dock inte att någon arg fotograf kommer hoppa på dig
Men om du är ute efter att stå modell, kan jag rekommendera modellbilder.se istället för fotosidan.
/ Marcus
b-george
Medlem
Jag vet vad fotosidan inriktar sig på och varit medlem ganska länge, som du själv säger det är för fotografer.
Tänkte på de som ville prova sin förmåga eller kanske amatör fotografer som vill fota så ställer jag upp gratis.
tack för länken, men det är bara tjejer/ kvinnor på den sidan tom när man reggar sig så måste man ange sin bröst storlek m.m.
Tänkte på de som ville prova sin förmåga eller kanske amatör fotografer som vill fota så ställer jag upp gratis.
tack för länken, men det är bara tjejer/ kvinnor på den sidan tom när man reggar sig så måste man ange sin bröst storlek m.m.
Senast ändrad:
Mattsen
Aktiv medlem
Ibland blir jag bara så paff över hur mycket negativ energi det finns i världen.
Sant. Om man söker en fotograf så torde inte Fotosidan vara så jävla illa vald plats.......
Vet inte hur många trådar jag läst genom åren av typen "Var hittar man modeller?" Och vad jag kan minnas så har det inte blivit några invändningar...Men de e klart, då e de ju en Fotograf som frågar...
Mesch
Aktiv medlem
Hallå! Jag tycker det var jättebra gjort att erbjuda sig som modell, vad skulle det vara för skada med det?
Ibland blir jag bara så paff över hur mycket negativ energi det finns i världen.
Kan inte annat än hålla med.
Syvertsen
Aktiv medlem
Där missförstår du nog, även herrar har ett bröstmått. Men samtidigt verkar du inte vara ute efter att söka modelljobb hellre utan bara erbjuda dig som verktyg om någon behöver öva. Så vad fan, keep going. Kul med entusiasm!men det är bara tjejer/ kvinnor på den sidan tom när man reggar sig så måste man ange sin bröst storlek m.m.
b-george
Medlem
Jaha okej jag har ju ingen erfarenhet, så jag är ingen modell.Där missförstår du nog, även herrar har ett bröstmått. Men samtidigt verkar du inte vara ute efter att söka modelljobb hellre utan bara erbjuda dig som verktyg om någon behöver öva. Så vad fan, keep going. Kul med entusiasm!
Exakt som verktyg om någon behöver öva, fattar inte vart några har fått modell ifrån.
Annars tar ni tråden med en nypa salt och låser den
avslutad161004
Guest
Om någon är intresserat så kan jag ställa upp på fotografering, bor i Stockholm.
Vet inte om det är rätt forum del.
Jag rekommenderar Dig att lägga upp en profil på Modellbilder.se i stället för Fotosidan.se.
Lycka till i modellandet - duktiga killmodeller är minoritet.
Mvh, Pernilla
mannbro
Aktiv medlem
Hallå! Jag tycker det var jättebra gjort att erbjuda sig som modell, vad skulle det vara för skada med det?
Håller med! Det finns säkert mängder av fotografer på fotosidan som skulle vilja använda en modell, jag tycker det är ett jättebra initiativ att erbjuda en sådan värdefull tjänst helt gratis!
All heder till Kerm!
MWPhoto
Aktiv medlem
Det var fan vad känsligt detta blev. Vad är problemet? Det finns en hel del modellfotografer här på FS, jag är en av dem som söker modeller ibland, oerfarna som erfarna. Om ni inte har något vettigt att komma med så gå vidare.
Bra initiativ B-George!
För övrigt tycker jag man ska ge ytrymme även för modeller, stylister, makeup artister på FS.
Bra initiativ B-George!
För övrigt tycker jag man ska ge ytrymme även för modeller, stylister, makeup artister på FS.
Danne B
Aktiv medlem
Helt okey med att visa att man finns, om man är en "linslus" ;-) .. Men kanske rätt ställe skulle vara här..?
http://www.fotosidan.se/classifieds/?type=jobw&skip=0
http://www.fotosidan.se/classifieds/?type=jobw&skip=0
Senast ändrad:
pellepiano
Aktiv medlem
Det finns ca 1800 registrerade män på modellbilder.se. Alltifrån några få proffs till nybörjare.
Sidan är ett trevligt ställe och det skadar ju aldrig och testa. Många fotografer behöver modeller för att testa ljussättningar mm, man behöver inte vara superproffs. Dessutom anordnas ibland trevliga träffar där man får pröva på studioutrustning ( föt fotografer ) och då behövs massor av modeller.
Sidan är ett trevligt ställe och det skadar ju aldrig och testa. Många fotografer behöver modeller för att testa ljussättningar mm, man behöver inte vara superproffs. Dessutom anordnas ibland trevliga träffar där man får pröva på studioutrustning ( föt fotografer ) och då behövs massor av modeller.
Niklas H.
Aktiv medlem
Bra initiativ av B-George!
Jag skulle behöva mer praktik när det gäller...tja kanske inte modellbilder som sådant, men intressanta bilder på människor i allmänhet.
Jag skulle vilja ha lite mer erfarenhet vad gäller ljussättning med mina portabla blixtar och ett utbyte vad gäller bilder vs. erfarenhet vore tacksamt.
Vad gäller modellbilder.se vill jag helst inte säga för mycket då det är ett alldeles för brett område att tycka till om, men där finns allt från mycket bra till.....men vad i....är du människa i grunden?
Jag skulle behöva mer praktik när det gäller...tja kanske inte modellbilder som sådant, men intressanta bilder på människor i allmänhet.
Jag skulle vilja ha lite mer erfarenhet vad gäller ljussättning med mina portabla blixtar och ett utbyte vad gäller bilder vs. erfarenhet vore tacksamt.
Vad gäller modellbilder.se vill jag helst inte säga för mycket då det är ett alldeles för brett område att tycka till om, men där finns allt från mycket bra till.....men vad i....är du människa i grunden?