PMD
Aktiv medlem
Nikon gör väl inte så mycket annat än fotoutrustning.
Nikon gör steppers som används vid mikrochiptlilverkning. Dessa står för en rätt stor del av intäkterna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nikon gör väl inte så mycket annat än fotoutrustning.
Nä, Sony satsar definitivt inte fullt ut på alla plan. De har ju t.ex. sålt av LCD-paneltillverkningen, och det finns förmodligen även annat som också kommer att gallras bort. De satsar väldigt mycket, men selektivt på framförallt 3-4 nyckelområden.
Jo, de som har satt ribban orimligt högt kommer högst sannolikt att bli besvikna...
.
Nä, Sony satsar definitivt inte fullt ut på alla plan. De har ju t.ex. sålt av LCD-paneltillverkningen, och det finns förmodligen även annat som också kommer att gallras bort. De satsar väldigt mycket, men selektivt på framförallt 3-4 nyckelområden.
Jo, de som har satt ribban orimligt högt kommer högst sannolikt att bli besvikna...
.
Nikon gör steppers som används vid mikrochiptlilverkning. Dessa står för en rätt stor del av intäkterna.
Jaaa! DET FUNKADE!
Ska göra on det lite längre och rapporterae sen.
/Mats
Var inte orolig för Sony Mahdad!
Möjligen om de fuckar upp den här modellen o h får mig emot sig. Då kommer jag att föra ett jäkla liv om det och redkgerar din kalle-bild lite och i handlar en Canon 5Dmk3
/Mats
Nog för att du skriver som en kratta Mats, eller kanske med?.. Hur som helst så tycker jag att det är kul att du håller med mej om Sonys svagheter
Och så var det de här med objektivparken.......
Vad var det som funkade? Inte din stavning i alla fall
Äh, det var nog bara en ryggmärgsreflex på de jag skrev... ;-))
Men "Aldrig på en Sony" sjöng Melina Mercouri en gång i antikens Grekland...och jag tror ta me fan hon hade rätt, redan då...oavsett... ;-)
Tack Anders! Naturligtvis så läser jag vad du skriver och tar till mej...i viss grad
Jag tycker att Leif ska köpa en NEX, bara för att se om en Sonykamera är riktigt usel eller ganska bra. Den billigaste NEX:en är inte speciellt dyr.