Photocon
Aktiv medlem
Sakta i backarna nu. Sony har väl inte gjort nåt alls?
Jag menar, först kommer det ett rykte att Sony ska uppgradera sina G-objektiv.
Sen kommer ett rykte till att de nya objektiven kanske kommer att presenteras redan på Photokina.
Sen kommer ett rykte till som säger att det inte är bekräftat och att det kanske trots allt inte säkert blir som rykte nummer två sa.
Och då tröttnar du på Sony som inte sagt jota en enda gång under hela processen???
Inte riktigt fair tycker jag. Tycker du?
/Mats
Hade jag inte tyckt det var fair hade jag inte skrivit det. Låt mig citera dig "Sony har väl inte gjort nåt alls?".
Och det är just det som det handlar om. Det skjuts upp och skjuts upp och då menar jag på FF-sidan.
Handen på hjärtat, Mats. Hur många gånger har du själv inte skrivit att du tröttnat i en del trådar? Då kan väl jag för en gångs skull få göra det också. Jag åsyftar FF-sidan, inte APS-C sidan där man gjort mycket och det faktiskt inte finns något alls att klaga på.
Gör inte detta till någon stor sak. Jag bara känner det som jag skrivit. Är helnöjd med såväl A77 som NEX, men måste nu välja vilken jag ska behålla och jag har beslutat mig för att det ska bli NEX-systemet.
Men för din skull kan jag modifiera mig: Det känns inte speciellt kul att så mycket på FF-sidan skjuts på framtiden.
//Lennart