Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sony A100
- Trådstartare Jens N
- Start datum
Anddje
Aktiv medlem
A100 är en bra kamera, Canonkameror har aldrig tilltalat mig personligen när det gäller användarvänlighet (men på 5D och uppåt skulle jag kunna leva med det pga kvalitén man får )
Nikon är bra, men du får inte antiskaken som Sony har, det är en mycket bra funktion, dessutom är D80 dyrare än A100.
Pentax är bra om man har snålt med pengar, där får du mycket funktioner och finesser till liten prislapp, men inte heller där får du samma användarvänlighet som Sonyn.
I dagens läge hade jag valt Sonyn, den har bra pris och bra funktion.
Sony A100 + Kitobjektiv 18-70mm är ett mycket bra nybörjarkit, nära det jag började med (5D och samma glugg), kostar 6995 på Cyberphoto.se
Nikon är bra, men du får inte antiskaken som Sony har, det är en mycket bra funktion, dessutom är D80 dyrare än A100.
Pentax är bra om man har snålt med pengar, där får du mycket funktioner och finesser till liten prislapp, men inte heller där får du samma användarvänlighet som Sonyn.
I dagens läge hade jag valt Sonyn, den har bra pris och bra funktion.
Sony A100 + Kitobjektiv 18-70mm är ett mycket bra nybörjarkit, nära det jag började med (5D och samma glugg), kostar 6995 på Cyberphoto.se