Annons

Sluta-bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

LasseL

Aktiv medlem
Ett fenomen de flesta fotografer har råkat ut för är det faktum att man understundom fotar människor som inte under några omständigheter vill bli fotograferade. Jag satt och kollade på gamla bilder jag hade kommenterat och fann denna:

http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/41445.htm

Så nu undrar jag:finns det fler såna bilder där ute? Jag skulle minst sagt dra på smilbanden om så vore...

Mvh

/Lasse

Har tyvärr ingen bild men en historia från i somras. Två gatumusikanter i Dresden, en bastant och dragspelande dam samt en man med gitarr i en trång passage vid byggplatsen för den omtalade Frauenkirche. Jag tog först en bild på avstånd från sidan som dom inte märkte. När jag passerade ställde jag mig mittför för en närmare bild men då, mitt i spelningen, satte damen en barsk blick i mina ögon och skrek till: "NEIN!" och då var det bara att lydigt ta ner kameran och traska vidare. Kom mig inte för att trycka av ens men om jag gjort det skulle det blivit en minst sagt argsint blick.

Här kommer mitt bidrag. Min lille grabb som skojar till det. Han är nog ganska så trött på mitt fotande vid det här laget.

Bilagor

• blåbärsrensning 026.jpg
    blåbärsrensning 026.jpg
    99.6 KB · Visningar: 409
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar