** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

skulle någon vilja titta på det här...

Produkter
(logga in för att koppla)

saidkarlsson

Aktiv medlem
jag har sedan en dryg månad tillbaks fotograferat vimmelbilder åt en klubb, och är själv ganska nöjd med resultatet. jag skulle bara vilja höra vad någon som inte är så insatt i stockholms klubbliv tycker om bilderna. är de bara intressanta för de "närmast sörjande", eller har de ett värde även för er?

de finns på www.metropolis.se/bilder
de tagna i december och senare har jag tagit.

tack på förhand.

Jag tycker att dina bilder har en skön stil och att de utstrålar både bild- och dansglädje.

Passade dessutom på att kolla in din fotodagbok och blev lite impad. Har du några planer på att börja uppdatera den igen?

Resultatet ser riktigt bra ut med
mycket clubkänsla.
Men sidan och bilderna laddas väldigt långsamt trots bredband, förhoppningsvis nått tillfälligt strul

tack.
jo... jag ska börja uppdatera fotodagboken snart igen, men just nu bor jag på en skola, där tillgången till internet är ganska begränsad. jag har inte någon uppkoppling till min egen dator t.ex.

men ja, i maj flyttar jag, då jävlar :)

och ja, metropolis.se lider av serverstrul just nu. det är nog åtgärdat ganska snart.

Hörru said... sjysst bild i metro på julgransplundringen! Alla här på marknadsavdelningen diggar den. :)

äh. inget gnäll nu.
nordiska museet är en på tok för stor instutition för att jag ska GE bort bilder till dem.

dessuttom driver de väl en egen (dyr) bildbyrå? då borde de faktiskt kunna betala själva också, eller är det orimligt?

lessen...
tycker inte att det var natt att komma med...
tycker att du ska fa till lite rockigare bilder...
langa slutar tider, haftigare shots lite skon rockig action, om du fattar va jag bubblar om...
tycker mest det ser ut som bilder pa vannerna pa ungdomsgarns knatte disco och jag tror definitivt att du kan forbattra dina bilder och fa battre resultat genom att slappa loss lite i ditt skapande...

det e bara att skjuta om!

smiles

timo

Långa slutartiden med massa ljuseffekter har jag personligen tröttnat på. Jag själv siktar på en nätt kombination men själva objektet vill jag ha skarp och bra exponerad.

Said... du har rätt men jag måste ju smöra lite först. =) Vi hade iofs själva en fotograf på plats så jag ska kolla vad han åstadkom.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar