mapem
Aktiv medlem
...
Kanske en kort skidlektion för att försöka låta bli stämsvängarna.
...
Hallå, jag kör parallellsvängar på turskidorna! Avlastningstekniken sitter fortfarande i ryggmärgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
...
Kanske en kort skidlektion för att försöka låta bli stämsvängarna.
...
OTAvlastningstekniken sitter fortfarande i ryggmärgen!
Ryggsäck är det enda som fungerar om du ska en telezoom på kameran vilket du behöver för komma när nog. Då får du plats med extra objektiv osv.
Jag tipsar om Dakines eller dylikt då dom är små och inte som en stor Lowepro rygga alá sköldpadda. Vilket även ger dig smidighet i backen och inte väger massor, då du ej vill få bakåtvikt när du åker skidor.
Ha kameran runt halsen var det dummaste jag hört om du inte ska ploga i barnbacken med knapplift.
Vad fotar du i badkaret?Tillslut hade jag med den överallt och nu har jag en d800 som visserligen är tätad på ett annat sätt men den har jag med mig i badkaret tillockmed..
Antingen har du inte hört så mycket eller har du inte lyssnat så mycket. Men nog om det personliga.Ha kameran runt halsen var det dummaste jag hört om du inte ska ploga i barnbacken med knapplift.
Antingen har du inte hört så mycket eller har du inte lyssnat så mycket. Men nog om det personliga.
Det har funkar ypperligt för mig i 20 år. Men det klart om man är öm i nacken går det inte.
OT
O det är just den som är så jobbig att få bort...
parallellt är bra, genom HELA svängen om du vill åt den sista kicken.
Men skicka ett mail så kan jag förklara mer...eller i en annan tråd.
Nej jag har aldrig träffat Johan vad jag vet.Haha Jag tror inte riktigt att du vet vem Johan Stålberg är