ANNONS
Annons

Skaraborsfotografer träffas

Produkter
(logga in för att koppla)
Jo Christer, lite (foto)idéer.... Nattbilder? Skyltfönster? Upplysta husfasader? Bio? Allmänna kommunikationer som stationen, bussar och tåg? Stilleben och/eller macro (kan du köra på hotellrummet om du inte vill ut)? Dokumentärfoto i hotellobbyn?

Jaja, jag ska väl inte tjata, jag vet hur det kan vara att jobba borta, inte alltid man orkar hitta på något efter jobbet utan blir sittande på hotellet istället.
 
...var i Gudhem idag vid 13.30-tiden. Det blåste verkligen kallt, men det blev några foton i alla fall. Tänk att några gamla trasiga stenar kan vara så vackra...

Jag saknar fortfarande en adapterhylsa till mitt stativ, men så fort jag får den, så vill jag åka dit en kväll och fotografera ruinen när den är belyst.

:) Håkan
 

Bilagor

  • gudhem.jpg
    gudhem.jpg
    46.2 KB · Visningar: 93
hakanv skrev:
...var i Gudhem idag vid 13.30-tiden. Det blåste verkligen kallt, men det blev några foton i alla fall. Tänk att några gamla trasiga stenar kan vara så vackra...

Jag saknar fortfarande en adapterhylsa till mitt stativ, men så fort jag får den, så vill jag åka dit en kväll och fotografera ruinen när den är belyst.

:) Håkan

Kan definitivt rekommenderas kvällstid, belyst...
 

Bilagor

  • gudhem.jpg
    gudhem.jpg
    45.3 KB · Visningar: 91
...nu har jag fått en tillfällig adapterhylsa, så nu kan jag åka till Gudhem nästan när som helst.

Eftersom att jag kan nästan när som helst så kanske någon vänlig själ kan lägga in något förslag på tid o datum, så får vi se vilka som hänger på, förslag: att Annelie o Mats ger förslag (om ingen annan hinner före), eftersom att dom jobbar kvällar ibland?

Lägger den påbörjade listan här:
Vi vill åka till Gudhem och fotografera den upplysta ruinen:

- Håkan (Nästan när som helst)
- AnnaKarin (Nästan när som helst
- Mats (om det passar skiftgången)
- Annelie (om jag inte jobbar)
- Brage ( När som helst...tror jag)

:) Håkan
 
Fredag v.48 jobbar jag kväll.
Annars så kan jag vilken kväll som helst måndag -torsdag. Och slutar kl.17.00 övriga dagar.

Hur har ni det själva ?
 
Marabou skrev:
Fredag v.48 jobbar jag kväll.
Annars så kan jag vilken kväll som helst måndag -torsdag. Och slutar kl.17.00 övriga dagar.

Hur har ni det själva ?


-Jo tack, bra...
Står till arbetsmarknadens förfogande så välj tid ni, helst inte fredag bara...(sittaisoffanåsepåtvkväll)
 
...måndag o torsdag v48 går bra vilken som helst för mig, bestäm ni. Varför inte måndag då, och är det regnigt, så har vi ju torsdagen?

:) Håkan
 
...åker från Skövde ca 17.30 på måndag, om det inte blir för mycket oväder och är väl i Gudhem ca 18.00 .

Om någon vill åka med i bilen från Skövde eller så, så går det bra (Annelie har bokat en av platserna i bilen). Tänkte köra vägen över Varnhem osv...

Kul att träffas igen, det var ett tag sedan.

/Håkan
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.