Annons

Ska vi ordna en hejdundrande STORTRÄFF?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hejsan på er!

Enda helgen som inte passar för mig i Linköping. Ev även en del från FILM gänget:

Är LÖRDAG 10 september!
För då har vi våran FOTOMARA här i Linköping.

Och för min egen del Lördag 17 september för då fyller jag 30 år.

Annars kan jag första helgen och sista helgen i september.
 
Jag röstar också för 10 september.. Skoja' bara. Jag menade förstås första helgen, den 3/9.
 
FILM) (musslan skrev:


Och om vi skulle ha en fototväling där alla har samma villkor med Engångskamera.
Kan jag se efter om vi kan hitta något billigt och bra ställe där vi kan köpa engångskameror, Och sedan få dom snabbt och billigt framkallat.




alla behöver väl inte en egen kamera...

Kan man inte bara skriva upp fotografen samt vilken bild man har tagit i serien och att man sedan får bara en chans?
Så det räcker kanske med några få engångskameror...

Kanske en dum idé vad vet jag?
 
Senast ändrad:
Jag är nu sjukskriven under en längre tid.
Det innebär att jag - även om det kittlar i fingrarna att vilja - inte skall ta på mig jobb.

Jag ser fram mot denna träff, men måste - för mitt välbefinnandes skull - avstå från att rodda.
 
Senast ändrad:
Jag upptäckte denna tråd nu och det låter ju väldigt skoj. Jag vet dock inte om jag kan rodda något då jag har rätt mycket annat att göra och eventuellt kommer befinna mig i Sarek i början av september. Men skoj vore det! :)
 
jag tänkte också haka på om det är ok :)

första helgen i september funkar bra för mig, sen beror det lite på tider och så.
 
Hej! Hade gärna vart med och roddat lite, bor i Jönköping. Jag har nu förstått att det är lite höst träff som gäller, och då är jag tyvärr inte hemma. Hade denna träff gått av stapeln i slutet av Juli, hade det passat fint! Mvh Danne
Behöver ni hjälp med något försöker jag att hjälpa så gott det går!
 
Jag är grymt sugen på detta om det blir i slutet av augusti eller en bit in i september, om jag är ledig/kan få ledigt vill säga. Skiftgående ni vet...

Är mest spänd på att få se utgången av slagsmålet mellan C & N-gängen.

//Larsa
 
ryttar skrev:
Hej! Hade gärna vart med och roddat lite, bor i Jönköping. Jag har nu förstått att det är lite höst träff som gäller, och då är jag tyvärr inte hemma. Hade denna träff gått av stapeln i slutet av Juli, hade det passat fint! Mvh Danne
Behöver ni hjälp med något försöker jag att hjälpa så gott det går!

Om du har lust så kolla upp om det finns ngn camping med stugor eller likande som man kan bo i och ha som bas för helgen.

Håkan
 
Jag är intreserad, är visserligen återfalls nybörgare men det skadar inte med lite inspiration. Är det någon mer från nerike ?

Mvh Erik !

PS. ska intresse anmäla mig nu också DS.
 
Skall vi göra ett försök att genomföra denna träff.
Maila mig om ni är intresserade av att rodda lite.
Gärna folk från JKP området men alla är välkomna.

Håkan
 
Första helgen i september, perfekt!

Jobbar skift & är för en gångs skull ledig då...

//Larsa
 
Passa dig, jag är både snabb och listig ;)

/Janne (58 kg)
[/QUOTE]

och jag är snabb, listig och tung :)

/Mikael (over 200 ponds of boxer!)
 
ANNONS