Annons

Skärmsläckare

Produkter
(logga in för att koppla)

Walle

Aktiv medlem
vore det inte shysst med en snygg fotosidan.se skärmsläckare? Det ultimata är en skärmsläckare som automatiskt byter ut bildbanken lite då och då genom att ladda ner bilder från fotosidan...kanske skulle bli lite knöligt med copyright...

Men en snygg "vanlig" fotosidan.se skärmsläckare vore shysst

Det här är inte svar på din fråga, men jag använder en skärmsläckare som heter Webshots. Det finns två anledningar, dels att den är gratis, dels att man kan lägga in sina egna bilder.

Men det fixar man väl lätt?
Det är la bara att göra ett album i ett public album och ladda upp dom bilder man kan "Ge bort"

Jag har lite idéer för detta och ska scripta lite så får vi se vart det ger sig.

Adam

Blev det någon skärmsläckare tillslut?

Jag skulle tycka att vore toppen om man kunde ha en skärmsläckare som hämtar ner nya bilder från en speciell pool här på fotosidan, där vi som kan tänka sig att låta folk se våra bilder kan lägga ner bilder.
Nästa steg skulle ju vara att om man blir intresserad av att köpa en bild eller komma i kontakt med fotografen så trycker man bara på enter eller något liknande så kommer man automatiskt till fotografens sida här på fotosidan.

Vad tycker ni om idén? Är det svårt eller dumt att genomföra?

Det hade varit helt magnifikt!
En skärmsläckare där man själv kan välja vilken pool man vill visa bilder ifrån.

Lionheart skrev:
Det hade varit helt magnifikt!
En skärmsläckare där man själv kan välja vilken pool man vill visa bilder ifrån.

Fast vi på sidan måste ju kunna välja om vi vill vara med så släckaren eller inte, så då kan man ju ha en speciell pool för det.

Så kul det hade varit om det hade blivit något med en Fotosidan skärmsläckare.
Exempelvis skärmsläckare på alla bilder ur en pool. Senast inlagda, natur eller dylikt.

Kanske någon av Fotosidans medlemmar som skulle kunna hjälpa till...

Mvh
Dennis

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto