Khalad
Aktiv medlem
Varför är du så aggressiv? Var och en som läser den här tråden inser nog med all önskvärd tydlighet att det är du som inte förstår.
Tråkigt om du uppfattar det som aggressivt, det var inte avsikten. Det jag menade var att du tre gånger har föreslagit att jag ska softproofa som ju inte är ett lösningsförslag överhuvudtaget (utan ett förslag att byta arbetssätt när jag bedömer resultatet av olika inställningar) och därför undrade jag om du förstått mitt problem. Du föreslog också att jag skulle kasta mina skrivarprofiler om dom inte funkar på skärmen när jag softproofar, efter att jag typ tre gånger talat om att de funkar alldeles utmärkt om jag har Aktivera ICM ifyllt när jag skriver ut, men inte om denna ruta inte är ifylld. Det borde vara tvärtom och för att veta vad jag gör i fortsättningen, inte bara användda en inställning som råkar fungera för stunden, skulle jag vilja veta varför. Du begripet det här säkert mkt bättre än jag, jag skriver ju för att få hjälp, så jag är tacksam om du talar olm hur jag ska göra.
Med vänlig hälsning/ Björn T