Damocles
Aktiv medlem
Instämmer!Instämmer
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer!Instämmer
Trracer skrev:
Instämmer
Damocles skrev:
Instämmer!
Vad är "nymoralism"?Mattsen skrev:
Eftersom min tråd handlar om en "nymoralism" som jag finner motbjudande i största allmänhet,
ZoMbiE skrev:
Jaa stackars modellen som Pavel har lurat till
att sitta o se sexig ut o dessutom fångat på ett bra sätt..
-Seriöst alltså: Jag är så less på denna patetiska debatt som blossat upp gång efter gång så fort en person gestaltas på ett utmanande sätt.
Undrar just om Mona Lisa skapade ett ramaskri bland dåtidens moralkakor.. Snacka om sexigt porträtt det.
Tycker Pavel tagit en alldeles utomordentligt bra bild och förstår inte varför ramaskriet uppstått angående denna.
Hade tjejen legat utfläkt på en säng och skrevat hade kanske saken varit en annan, då hade det i mina ögon varit en smaklös porrbild.
Men det vi ska komma ihåg med alla bilder som har en eller annan sexuell laddning så är det att ingen tvingats till att medverka på bild och att skönheten/tolkningen ALLTID ligger i betraktarens öga.
Sen att alla inte tycker likadant är ju bara bra, tycker dock att det är fel att såga en bild enkom pga att man kanske inte gillar stilen den är tagen på.
-Modellerna är ytterst medvetna om vad de pysslar med och vart gränsen för dem går enligt vad jag har erfarit.
Att påstå att någon blivit "utnytjad" i denna typ av bilder som stått att läsa i andra trådar här på FS tidigare är både löjeväckande och respektlöst mot både fotograf och modell tycker jag.
popboydeluxe skrev:
instämmer
men tyvärr så existerar jantelagen på fotosidan
och det finns många "jantar" här
ganska skrev:
SKRIV ETT EGET INLÄGG ISTÄLLER FÖR ATT TA ANDRAS *ironi*
popboydeluxe skrev:
instämmer
men tyvärr så existerar jantelagen på fotosidan
och det finns många "jantar" här
Ramaskri? Har du överhuvudtaget läst kritiken?ZoMbiE skrev:
Tycker Pavel tagit en alldeles utomordentligt bra bild och förstår inte varför ramaskriet uppstått angående denna.
Ja. Vänligen bifoga länk till ovan nämnda ramaskri.ZoMbiE skrev:
Har du överhuvudtaget läst mitt inlägg??
ZoMbiE skrev:
Har du överhuvudtaget läst mitt inlägg??
Mattsen skrev:
Det vore betydligt mer givande om du orkade skriva ett EGET inlägg än att kopiera någon annans i sin helhet.
Slut på ägg?ZoMbiE skrev:
Japp det e nog lika bra det haha
Mattsen skrev:
Det vore betydligt mer givande om du orkade skriva ett EGET inlägg än att kopiera någon annans i sin helhet.