popboydeluxe
Aktiv medlem
Mattsen skrev:
Ber om ursäkt om du tog illa upp. Det var definitivt inte meningen.
jag skrev ju woohooo (=glad) så jag tar inte illa upp *S*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mattsen skrev:
Ber om ursäkt om du tog illa upp. Det var definitivt inte meningen.
Det gäller säkert deras mössor oxå.fjalstal skrev:
Mitt allra heligaste sitter i huvudet men du får väl göra vad du vill med dina kallingar...
Ja, sant. Sorry.Mattsen skrev:
2 x Calle....
Lite urspårat nu kanske....
Mattsen skrev:
Det räcker alltså med misstanken om att fotografen hade som avsikt att ta en "sexig" bild för att den skall sågas? Rejält sjukt tycker jag.
fjalstal skrev:
Att t ex iklädda modellen nätkläder, som vissa tror ger nån sorts förhöjning av sensualitetsfaktorn, får bara mig att associera till kassler...
Calle S skrev:
Alla står och skriker i sitt hörn
Calle S skrev:
Alla står och skriker i sitt hörn.
Malan skrev:
Läser roat den här debatten som liksom i övriga samhället alltid är mer eller mindre infekterad.
Debatten blir oftast ganska förutsägbar - de som är emot lättklädda bilder är "feministiska-grupp-8-rödstrumpor" (kvinnor) eller mjukis-hemmapappa-veganer (män) och de som är för lättklädda bilder är café-slitz-macho-torskar (män) eller bimbo-silikon-utvik-wannabes (kvinnor). Vilken åsikt man än har så blir man mer eller mindre idiotförklarad.
Såg förövrigt inslaget hos Sverker och slogs av det humoristiska i att man från Dressmans sida säger sig att 50% av de som köper kalsonger till män är kvinnor (i slutet av programmet så var den siffran helt plötsligt uppe i 70% - från samma taleskvinna) så därför ville man göra en reklam som skulle appellera lika mycket till kvinnor som män - det gör man alltså genom att 90% av filmen visa en naken kvinna. Ha ha då får man väl gå ut och köpa sig en Slitz eller Café för då måste det ju vara magasin som är tänkt att appellera kvinnor!
Malan skrev:
...bimbo-silikon-utvik-wannabes (kvinnor)....
Kjer skrev:
För det första är det irriterande att du hänvisar tillen bild och inte ger en länk. Länken är http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=266461
Läser man hela inlägget så får man en helt annan bild en den meningen du klippt ut.
Smaken är olika och jag förstår inte varför din smak är korrekt?
Rubriken till bilden säger ju ingenting, alltså är det upp till betraktaren att fundera vilka kommentarer fotografen kan tänkas vilja ha. Varför gnälla över huvudtaget på någon som gett sin syn på en bild när fotografen inte ödslat tid på det (och därmed lämnat till betraktaren att fundera ut en kommentar).
Jag tycker kommentaren är väldigt bra skriven och att du läst den helt fel. Hon är ju oerhört konstruktiv i det hon skriver.
Kjer skrev:
För det första är det irriterande att du hänvisar tillen bild och inte ger en länk.
Mitt inlägg handlar inte om min "smak", hade du läst mitt inlägg lite bättre så borde du ha förstått det.
Smaken är olika och jag förstår inte varför din smak är korrekt?
Jag tycker kommentaren är väldigt bra skriven och att du läst den helt fel. Hon är ju oerhört konstruktiv i det hon skriver.
ariadne skrev:
Instämmer.
Instämmer till fullo.Debatten blir oftast ganska förutsägbar - de som är emot lättklädda bilder är "feministiska-grupp-8-rödstrumpor" (kvinnor) eller mjukis-hemmapappa-veganer (män) och de som är för lättklädda bilder är café-slitz-macho-torskar (män) eller bimbo-silikon-utvik-wannabes (kvinnor). Vilken åsikt man än har så blir man mer eller mindre idiotförklarad.
Det vore betydligt mer givande med lite tolerans i sammhället, men det går inte att få allt här i världen.Det vore betydligt mer givande om du orkade skriva ett EGET inlägg än att kopiera någon annans i sin helhet.
Mattsen skrev:
Det vore betydligt mer givande om du orkade skriva ett EGET inlägg än att kopiera någon annans i sin helhet.
ganska skrev:
Det vore betydligt mer givande om du slutade klaga på folks val och istället förde diskusionen framåt!
//Mvh Viktor som stödjer all fotografi