ANNONS
Annons

Selectol Soft?

Produkter
(logga in för att koppla)

Graal

Avslutat medlemskap
Min Selectol Soft är slut och jag behöver köpa mer till tvåbadsframkallning? Photax har ersatt den med Tetenals Centrabrom S vilken jag provat, men jag vill inte ha den då jag inte tycker den fungerar. Jag vill alltså ha Kodaks Selectol Soft som jag använt förut och vet att och hur den fungerar. Scandinavian Photo har den inte på lager men den kan beställas av dom. Ev finns det hos någon annan handlare i Sverige där den kan köpas direkt? Någon som vet?

De enda butiker där jag har sett Selectol soft är BH och Freestyle, båda i USA.

Kanske Fotokompaniet i Göteborg kan hjälpa dig om du ringer och frågar snällt? Är du förresten säker på att Kodak fortfarande importerar Ss till Sverige?

Tackar för svaret. Har ingen aning om Kodak importerar den eller ej? Kanske Scandinavian tar in den på annat vis? Ville ha den ganska snabbt då jag ska vara långledig i julhelgen och då hinner kopiera lite extra. Det är ju inte säkert att Scandinavian kan få hem den före helgen? Ska ringa Göteborg!

Tackar än en gång för tipset om Fotokompaniet! De hade en paket i labbet som de kunde sälja till mig och min dotter är just nu i Göteborg och tar med sig det hem på fredag.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar