Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Schyssta ramar

Produkter
(logga in för att koppla)

FelixSwensson

Avslutat medlemskap
Hej! Jag har tänkt att beställa några riktigt stora kopior och vill såklart rama in dem. Helst av allt så vill jag slippa allt krångel med ramar och sånt och vill gärna få bilden färdig och inramad.

Vilka labb erbjuder det? Jag har för mig att Crimson ha något sådant. Någon som vet hur dem ramarna ser ut?

Varför inte få bilden/bilderna uppförstorade och utskrivna och sedan anlita den lokala glasmästaren/ramaffären. Det enda jobb som du får lägga ner är att lämna kortet och sedan hämta den färdiga tavlan hos denne. Resultatet blir nog också bättre när en hantverkare gjort arbetet, än om du låter fotohandeln ta hand om ärendet. Möjligheten att påverka det slutliga utseendet på tavlan är nog också större på detta vis.

I annat fall kan du ju slå en titt på "proformat.se"

Mvh Urban

Ubbe 1 skrev:
Varför inte få bilden/bilderna uppförstorade och utskrivna och sedan anlita den lokala glasmästaren/ramaffären. Det enda jobb som du får lägga ner är att lämna kortet och sedan hämta den färdiga tavlan hos denne. Resultatet blir nog också bättre när en hantverkare gjort arbetet, än om du låter fotohandeln ta hand om ärendet. Möjligheten att påverka det slutliga utseendet på tavlan är nog också större på detta vis.

I annat fall kan du ju slå en titt på "proformat.se"

Mvh Urban

Låter som en bra idé. Ska kika in hos närmaste ramaffär. Tack!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar