ANNONS
Annons

Satta priser på 5D mm...

Produkter
(logga in för att koppla)
lustigt att kitet, med EF24-105 kostar ca 6000 extra, men det finns inte pris löst på objektivet bara ... men stannar det på 6000 så verkar det bli en storsäljare

defiant skrev:
lustigt att kitet, med EF24-105 kostar ca 6000 extra, men det finns inte pris löst på objektivet bara ... men stannar det på 6000 så verkar det bli en storsäljare

Jepp, det blir det. Ligger den på ca 5-6 000 kr blir det mitt nästa inköp. Om inte, ett
17-40F/4 L USM.

Mvh Markus

Re: Re: Re: EF 70-105 4L

defiant skrev:
känns inte som om det är ett alternativ med 17-40 om man nu skall ha lite mer tele, smaksakt iofs, men jag tycker inte dom ersätter varandra...

Nää, då tar man upp "70-200"...

Mvh Markus

AC-Foto i Tyskland tar 3393 euro för Canon EOS 5D enbart kamerahus. Med en kurs av 9,30 per euro blir priset 31 555:-. Såg att flera handlare i Sverige annonserar samma kamera för 29 995:- och med en förmodad svensk handbok. Kanske kommer tyskarna att börja att handla i Sverige nu?

Måste man starta nya trådar ang. 5D'n hela tiden?
Det finns redan prisuppgif. och diskussion i den stora tråden om Canons nyheter.

Det blir så många 5D trådar att plöja igenom... :)

silversaga skrev:
Måste man starta nya trådar ang. 5D'n hela tiden?
Det finns redan prisuppgif. och diskussion i den stora tråden om Canons nyheter.

Det blir så många 5D trådar att plöja igenom... :)

Äsch. Man har ju inte så mycket att göra i väntan på 5D. Min 300D tar ju plötsligt sämre bilder....

Från det ena till det andra, så jag slipper starta en ny sträng, blev det någe lek med 3D?

30 papp ! Hyfsat pris trots allt, borde gå att få den för 26-27 då i Tyskland. Skulle tro att om ca: 3-5 år så kan man köpa den tidens 350D för 5-7 papp, och då är det en fullformatare, eller vad tror ni ? Utveclingen går rasande snabbt, vem hade trott för 5 år sedan att man idag skulle kunna få en dator av topp-klass för 10 papp ?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar